|| || || || || || || 

3. listopadu 2016

... říjnové tipy :)

Hezké odpoledne. Minulý měsíc jsem vyzkoušela opět spoustu zajímavých novinek.Takže dnes to bude zase trochu obsáhlejší. Můžeme se do toto tedy rovnou pustit :)neeww
Rimmel - Fresher skin make-up v odstínu 103 TRUE IVORY (drogerie 199,-)
Nedávno jsem byla na prezentaci Rimmel novinek a samozřejmě jsem si jich hned několik odnesla na vyzkoušení. Jednou z novinek na kterou jsem se nejvíce těšila je tento nový make-up. Balení je ve skleněném kalíšku do kterého musíte sahat. Mě osobně toto balení nevadí, ale vím, že obecně tento se tento typ netěší moc oblibě. Make-up má gelevovou konzistenci. Bohužel se s ním dost špatně pracuje. Má tendenci rychle zasychat. Proto doporučuji aplikovat spíše štětcem nebo houbičkou. To se mi osvědčilo více. Krytí je lehké. Spíš opravdu pro ženy, které nemají žádné větší problémy s pletí. Make-up má matný finish, ale ke konci dne má tendence lézt do vrásek a přijde mi, že i trochu oxiduje. Výdrž na mé mastné pleti je cca půl dne a poté už musím znovu přepudrovat. Já osobně jsem o něj čekala více. Není vyloženě špatný, ale já sama bych si ho nekoupila.
DSC_1413_Xe847 DSC_1414_Xe847
Rimmel - Royal Blush v odstínu 004 REGAL ROSE (drogerie 169,-)
Krémové tvářenky nemám ráda a vůbec je nepoužívám. Proto jsem téhle novince nevěnovala ani nějak více pozornosti. Ale když už jsem ji měla doma, tak jsem si říkala že ji tedy zkusím. No a překvapivě mě z těch novinek baví nejvíce. Tvářenku aplikacu štětcem a na tvářích je opravdu nádherná (viz fotografie dole) textura je sice krémová, ale při kontaktu s pletí se změní na pudrou a vypadá dle mého fakt super! Fakt jsem byla překvapená a používám ji překvapivě teď už asi tři týdně denně. Výdrž na mé mastné pleti je celý den.
DSC_1417_YMax DSC_1418_YMax DSC_1419_YMax DSC_1422_YMax DSC_1373_YMax
Rimmel - konturovací & rozjasňující paletka v odstínu 02 CORAL GLOW (drogerie 199,-)
Tato paletka mě však zaujala, ale na první pohled. Mám jí ve verzi pro světlou až střední pleť a odstíny mé světlé pleti sedí. Paletka obsahuje rozjasňovač, bronzer a broskvovou matnou tvářenku. Odstíny jsou to všechny moc hezké. Všechny odstín jsou však celkem málo pimentované a práší. Takže se nemusíte bát, že to přeženete. Ve výsledku se mi, ale s paletkou dobře pracuje. Pleť vypadá svěží a rozzářená. Jelikož v našich drogeriích tento typ paletek opravdu chybí, tak myslím, že tato není vůbec špatná.
DSC_1431_Xe847 DSC_1437_YMax DSC_1436_YMax
Rimmel - rtěnka the only 1 v odstínu 110 LEADER OF THE PINK (drogerie 159,-)
Nové matné rtěnky jsou pro z mé strany zase zklamání. Mám sice krásný růžový "barbie" odstín, které mám ráda, ale bohužel rtěnka mi hrozně vadí svojí divnou až chemickou parfemací. Přirovnala bych ji k "vůni" barev na vlasy. Jinak je rtěnka krémová, ale rozhodně se nejedná vyložene o matnou rtěnku. Má tendenci zvýrazňovat vrásky na rtech a výrž také není nijak závratná.
DSC_1470_YMax DSC_1469_Xe847 DSC_1476_YMax
Bruno Banani - toaletní voda No Limits Woman (droerie ???)
Toaletky této značky mám ráda. Už jsem jich několik vyzkoušela a vždy se jedná a příjemné ovocné vůně. Rozhodně žádný bolehlav. Stejně je tomu i u této novinky ze kterém cítím broskev a vanilku. Výdrž, jak bývá zvykem není u toaletek nijak závratná. Cítím jí cca 2-3h.
DSC_1446_YMax
Havlík APOTEKA - vlasový krém (cca 180,-)
Při poslední návštěvě Havlíka mi padl do oka tento vlasový krém, který má vlasy vyživit a ozdravit konečky. Z krému cítím levandulu. Vůně je velmi příjemná. Krém má hutnou konzistenci a špatně se mi do vlasů aplikuje. Používám ho cca na půl délky. Díky té konzistenci ho ve vlasech stále "cítím" a trochu je zacuchává. Nevím jestli ho aplikuji nějak špatně, ale za mě bohužel nic moc. Žádnou změnu jsem na svých vlasech nezaznamenala. Takže další balení určitě neplánuji kupovat.
DSC_1440_Xe847
Miss Sporty - WonderMetal laky na nehty (drogerie 60,-)
Klasické balení Miss Sporty laků s širším štětečkem. Laky se se dobře aplikují i schnou. Bohužel já osobně nemám na nehtech ráda tyhle metalické odstíny. Takže se mi moc nelíbí. DSC_1454_Xe847 DSC_1465_Xe847
NYX - intense butter lip gloss v odstínu IBLG 12 (Douglas cca 230,-)
Při otevření nového Douglas v Palladium jsem neodolala a koupila si tři věci od NYX. Jako první jsem si vybrala tento vysoce pigmentovaný lek na rty v tomto krásném vínovo-fialovém odstínu, který je naprosto ideální na toto podzimní období. Konzistence lesku je hustá a při aplikaci je dobré použít konturku a lesk nanášet velmi pečlivě jinak to na rtech nevypadá hezky. Takže rozhodně to není lesk, který aplikujete někde v rychlosti za pochodu. Má lesklý finish a na rtech vypadá vážně hezky. Výdrž je cca 3h.
NYX- Lip Liner (Douglas cca 120,-)
Dále jsem si koupila i tyto dvé růžové konturky. Jedna je fuchsiová a druhá o něco světlejší.Konturky jsou docela tvrdé, ale aplikují se dobře. Každopádně oproti třeba mým oblíbených Essence, které stojí 30,- žádný větší rozdíl nevidím. Takže za mě žádný "zázrak" to není.
DSC_1477_Xe847 DSC_1482_YMax DSC_1481_YMax DSC_1488_YMax
Dermacol - longlasting lip liner (drogerie 80,-)
Konturka v tmavém vínové odstínu s kapkou hnědé. Je opět dost tvrdá a docela špatně se s ní pracuje. Další odstín bych si rozhodně nekoupila
Dermacol - ultraTech řesenka (drogerie 199,-)
Řasenka s gumovým kartáčkem, které já mám nejraději. Dobře se s ní pacuje. Mokrá je tak akorát a časy krásně natočí a dodá objem. Já celkově mám zkušenost, že Dermacol řasenky mi k večeru už opadávají, ale kupodivu ne.
DSC_1497_YMax DSC_1501_YMax DSC_1495_YMax

8 komentářů:

  1. Mě kupodivu ten makeup od Rimmel vyhovuje, ale brala bych světlejší odstín :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pokud se nepletu tak mám světlejší odstín a dnes jsem ho zase zkoušela a na mě prostě bohužel oxiduje :( Takže mi odstínem taky úplně nesedí.

      Vymazat
  2. Zajímavé produkty, nejvíc mě asi zaujala tekutá rtěnka od NYX, nedávno jsem si taky jednu pořídila a je fakt super :) Jinak bych tě chtěla pozvat ke mně na blog, kde právě probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem:
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. chystala jsem se na nové rtěnky od rimmelu, ale právě na tu vůni si nějak nemoho přivyknout.. škoda, jinak hezké fotky a pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta vůně je opravdu otravná. To se jim vůbec nepovedlo :/ a děkuji :)))

      Vymazat
  4. tie laky sú nádherné a na jeseň ideálne! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...