|| || || || || || || 

3. května 2016

... dubnové tipy ;)

Krásný den. Minulý měsíc jsem vyzkoušela několik obzvlášť super produktů a proto se s vámi dnes podělím o své dojmy a zkušenosti. Když teď koukám na úvodní fotku, tak mimo masku od Havlíka k sobě docela i hezky ladí :D DSC_0720_YMax
Havlíková přírodní APOTEKA čistící ranní maska 3-minutová (Havlíkova APOTEKA 189,-)
Minulý měsíc jsem tady chválila krém Krásná slečna od Havlíka a dnes se podíváme na masku, kterou jsem si koupila asi o dva týdny později než krém. Maska se používá ráno na nevyčištěnou pleť a nechá se působit pouhé tři minutky a poté opláchne. Přiznám se, že s tím používánim ráno je to u mne trochu problém a často se stane, že na ni úplně zapomenu a nebo jednoduše nestíhám. Takže ji bohužel nepoužívám denně. Každopádně konzistenci masky je hutnější, ale po nanesení na pleť se okamžitě "taje" a jde velmi snadno rozetřít. Vůně je bylinková stejně jako u krému Krásná slečna. Více vůni bohužel specifikovat neumím, ale voní mi. Co se týče účinků na mé pleti, tak já jsem s ni velmi spokojená. Maska ráno pleť okamžitě projasní a po spánku pleť zregeneruje. Já osobně mám po použití velmi příjemný. Maska by měla mít i antibakteriální účinky a celkově zlepšovat pleť, ale vzhledem k tomu, jak jsem již několikrát zmínila používám ji zároveň s krémem Krásná slečna, který mi pleť opravdu zlepšil, tak nevím kolik podílu na tom mohu přisuzovat i této masce :)
DSC_0756_YMax
Holika Holika - Sweet Cotton Pore Cover BB krém v odstínu 01 Soft Beige (ebay.com cca 150,-)
O tom, že miluju pravé asijské BB krémy jsem tady již v minulosti psala. Všeobecně klasické make-upy mé mastné pleti v 90% vůbec nevyhovují a proto už roky používám svůj oblíbený BB krém od značky Missha se kterým jsem maximálně spokojená. Proto jsem si ho nedávno taky znovu objednala a při brouzdání e-shopem jsem narazila na tohle roztomilé balení s cukrovou vatou od značky Holika Holika.V ten moment jsem samozřejmě hned věděla, že si ho musím objednat, protože roztomilejší balení BB krému jsem opravdu doposud nikdy neviděla :) Když dorazil na první pohled mě trochu zklamal odstín, který se mi zdál tmavší než jsem zvyklá. Ve finále to byla zbytečná obava, protože odstín mi sedí perfektně. Po vymáčknutí z tuby vypadá sice tmavší, ale rozetření krásně splyne s mojí pletí. Konzistence je hutnější a trošku hůře se roztírá než jsem zvyklá. Musím tedy opravdu pečlivě. Ještě bych vytkla, že lehce zvýrazňuje suchá místa, která mám většinou na nose, ale jinak jsem s nim velmi spokojená. Krytí je slabší průměr, ale jak vidíte níže na fotce poradí si dobře se začervenáním. Pleť hezky sjednotí, zanechá matný finish a vypadá přirozeně. Díky tomu, že je na pleti velmi lehký si ho nechám zejména teď na léto a také protože má na mé mastné pleti velmi dobrou výdrž. Takže pokud máte mastnou pleť a chcete nějaké dostačující krytí bude vám zřejmě také sedět :)
DSC_0762_YMax BB
Holika Holika - Sweet Cotton Sebium Clear Pact v odstínu 02 Blossom Beige (ebay.com cca 150,-)
Na první pohled podle zase cukrové vaty určitě poznáte, že se jedná o produkt, který patří do stejné řady jako předešlý BB krém. Opět mi zrovna docházel pudr a když jsem viděla, že je v této "cukrové" řadě pudr, tak jsem ho zase samozřejmě hned brala :D Balení je tedy takové dětské. Což u těchto asijských produktů není nic neobvyklého. V balení se mi i odstín pudru zdál dosti tmavý, ale naštěstí ve skutečnosti není. Bohužel pudr opravdu hodně práší což můžete vidět i na fotce. Ale naopak účel splňuje přesně, jak jsem si představovala. Je lehoučký, netvoří masku a make-up/bb krém mi zafixuje cca na půl dne. Rozhodně zase pokud máte mastnou pleť. Jednoznačně doporučuji :)
DSC_0724_YMax DSC_0729_YMax DSC_0730_YMax
Dermacol - Hand & Nail intensive care krém na ruce (drogerie 90,-)
Tento krém ve velmi líbivém obalu je horká novinka od Dermacol a na to já se nechám vždy nalákat (viz. výše ty dva produkty, haha :D) Vyživující krém s velmi hutnou a trochu lepivou konzistenci a takovou tou "klasickou vůní". Já osobně mám raději ovocné vůně a hlavně krémy, které se rychle vstřebají což tomuto trochu trvá. Proto bych ho doporučila spíše na noc pro opravdu suché a namáhané ruce.
DSC_0739_YMax
Dermacol - ANGELASH řasenka (drogerie 200,-)
Bohužel v tomto případě se opět potvrdilo že mi bohužel řasenky od Dermacol vůbec nevyhovují. Jsou na můj vkus hrozně moc mokré, špatně se mi s nimi pracuje, protože mám na řasách hrozně barvy a mohu je používat jen v případě, že si poté  řasy rozčešu jiným kartáčkem od již vyschlé řasenky. Je to, ale velká škoda, protože většina jejich kartáčků se mi moc líbí a jsou to právě ty, které mám ráda.
DSC_0778_Xe847 DSC_0775_YMax
ECOTOOLS - konjaková houbička (kupkosmetiku.cz 225,-)
100% přírodní vyrobená z vláken konjak což je kořenová trvalka. Když mi tato houbička přišla neměla jsem k ní příliš důvěru a nějak jsem vůbec nechápala, jak si s tím tvrdým čímsi budu čistit obličej. Protože houbička je opravdu dost tvrdá a má trošku jiný tvar než jaký má po namočení (viz. foto níže před a po). Takže houbičku jsem tedy poprvé namočila pod tekoucí vodou a vůbec jsem nechápala ten "zázrak" kdy se v průběhu pár sekund přeměnila na příjemnou "pěnovou" hmotu se kterou je čištění pleti opravdu jedna radost. Minule sem vám tady psala o čistícím kartáčku, jak moc jsem si ho oblíbila. No jenže to jsem ještě neměla tuhle houbičku a přiznám se, že od té doby co ji mám jsem na kartáček nesáhla a každý večer se vyloženě těším až se půjdu odlíčit a zase zopakuji ten proces, kdy namočím houbičku a ona rázem změkne :D protože po použití a důkladném propláchnutí a následném usušení houbička za těch 24h zase ztvrdne do původní podoby jako když byla nová. Může se používat, jak s mycím gelem, tak i bez. Já ji aktuálně používám s gelem a odličuji se s ní. Což jde opravdu perfektně. 
houbička
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

7 komentářů:

  1. Tu řasenku bych si ráda koupila .))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta houbička mě teda dost zaujala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ranní masku mám taky moc ráda, nezhoršuje mi akné. A ta houbička vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  4. tá hubka a maskara vyzerajú veľmi dobre :) hubky ma v poslednom čase lákajú celkom dosť, lebo veľa ľudí na ne nedá dopustiť, tak by som rada vedela, čo na nich je :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. musím říct, že si mě nalomila na ten BB krém :) ten odstín vypadá děsivě, ale na pleti úplná pecka, mě teda přesvědčil! a s ranní maskou od Havlíka jsem také velmi spokojená, zrovna ji mám na sobě a poběžím si ji smýt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ten BB krém je fakt super. Teď momenátlně ještě po delším používání můžu napsat, že mi fakt sedí :) Já si zrovna včera doplnila zásoby u Havlíka, jak maskou tak krásnou slečnou ;)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...