|| || || || || || || 

5. dubna 2016

... březnové tipy :)

Pěkné odpoledne. Nový měsíc máme již skoro týden a proto přináším mé další kosmetické tipy za březen ve kterém jsem vyzkoušela tentokrát dost produktů a hned na úvod prozradím, že polovina z nich bylo zklamaní. Pojďme se na ně podívat blíže :)
DSC_0425_Xe847
Revlon - Colorstay Oily skin make-up v odstínu 110 IVORY (parfemy-elnino.cz za 200,-)
Proslulý make-up o kterém již asi slyšela každá z nás. Já ho znám už roky a četla jsem na něj většinou pouze samou schválu. Vyrábí ve dvou verzích pro normální až suchou pleť a smíšenou a mastnou. Ten druhý mám já a bohužel musím konstatovat, že mi moc nesedl. Překvapivě je to asi úplně ten nejsvětlejší make-up jaký jsem kdy doma měla. Moje první reakce byla, že tenhle odstín bude i snad na mojí světlou pleť moc bílý, ale ve výsledku po důkladném rozetření si na pleti sedl a vypadal hezky. Konzistence je řidší a jako velké mínus beru, že nemá pumpičku, ale prý se momentálně začal u nás prodávat v novém vylepšeném balení, které ji už má. Make-up se před nanesením musí vždy důkladně protřepat a i když je řídší, jak jsem zmínila, tak se nanáší dobře, jak štětcem, tak i rukou. Na pleti působí přirozeně a má krásný matný finish. Musím vyzdvihnout i výdrž, která je na mojí mastné pleti opravdu slušná cca 6hodin bez přepudrování. Ovšem co mě zarazilo bylo večer, když jsem ho chtěla odlíčit, tak to šlo dost špatně. Když bych to měla nějak popsat, tak make-up se mi hrozně "zažral" do porů a musela jsem na tamponek s Biodermou opravdu dost přitlačit abych ho dostala dolů (a to upozorňuji, že si nikdy nenanáším make-pu silnou vrstvu ba naopak nanáším menší množství). Pokud ho používáte, tak budu ráda, když mi napíše zda se i vám tohle stává, že jde takhle špatně odlíčit? Nebo mám jen já nějakou divnou pleť :)))) 
Každopádně mi tenhle fakt docela dost vadí a proto chci make-up poslat dál. Použila jsem ho pouze 2x v malém množství takže je skoro nový. Objednala jsem ho za rovných 200,- bez poštovné a za tuto cenu bych ho včetně doporučené pošty ráda prodala dále. Pokud byste některá měla o něj zájem, tak prosím napište na mail/facebook a domluvíme se :)
DSC_0463_Xe847 DSC_0380_Xe847 DSC_0471_Xe847
Rimmel - SUPER GEL top coat + 051 Shallow bay (drogerie cca 160,-/ks)
Není to dlouho co jsem obdržela tyto novinky od Rimmel. Nové gelové laky byla láska na první pohled. Mint odstín mám moc ráda a proto jsem se těšila až toto duo hned večer vyzkouším. Aplikace je velmi jednoduchá 1 KROK nanese zvolený barevný lak, který je na trhu v 19 krásných odstínech a poté zakončíte 2 KROKem v podobě super gel top coat ke kterému není potřeba žádná speciální UV lampa. Dle výrobce má lak vydržet na nehtech až 14 dní. Bohužel já za sebe říkám ani jedna z novinek mi nesedla. S laky na nehty nemám problém. Drží mi stejně dobře levné značky z drogerie, tak dražší značky, ale bohužel u těchto super gel laků jsem měla lak "prasklý" na nehtu už čtvrtý den. Což mi přijde hodně málo.
DSC_0431_YMax
Rimmel - Moisture Renew Sheer & Shine v odstínu 600 SPIN ALL SPRING (drogerie 129,-)
Další horká novinka, která mi bohužel přišla v oranžovém odstínu, který mi vůbec nesluší + obsahuje shimmer, který v rtěnkách fakt nevyhledávám. Odstín na mě působí "nemoderně" a ani z vlastností rtěnky nejsem nadšená. Nazývala bych ji spíše lehčím tónovacím balzámem než rtěnkou.
DSC_0446_YMax DSC_0401_YMax
Lancome - Juicy Shaker v odstínu 381 MANGOES WILD (parfumerie 590,-)
Unikátní lesk olejové struktury plný pigmentů s dvoufázovým složením a praktickou houbičkou, tak tohle přesně hlásá reklama na tyto roztomilé "shakery" :) Na rovinu říkám, že to balení mě fakt baví! Osobně si na takové detaily dost potrpím a všechno co je nějaké jiné mě nikdy nenechá chladnou a to je případ i juicy shakeru, který jsem dostala minulý týden na eventu s Cosmobloggers v Lancome institutu. Mám odstín divoké mango, který opravdu voní sladce po mangu. Popsala bych ho jako červený odstín s kapkou fuchsiové barvy. Balení vždy před použitím musíte protřepat (nečekaně, když je to shaker :D) a poté odšroubujete vrchní část a pohodlně nanášíte na rty houbičkou, ale pozor nečekejte žádné silné zbarvení rtů. Rozhodně to není produkt bez kterého se nemůžete obejít. Pouze lehce tónuje a děla rty vyloženě takové šťavnaté :) Výdrž není nijak závratná prostě jako lesky/oleje na rty, ale co musím pochválit je hydratace. Super věc třeba pod matné rtěnky, které mají tendenci vysušovat a nebo se dá použít i na rtěnku jako lesk. Já ho ale používám samostatně, protože jak jsem už zmínila líbí se mi ten efekt šťavnatých a hydratovaných rtů :)
DSC_0450_Xe847 NEWW Havlíkova přírodní APOTEKA krém Krásná slečna (Havlíkova APOTEKA cca 260,-)
Značka, která mě v posledních měsících velmi zaujala. Nejdříve jsem si všimla jejich obchůdku v Palladium a když jsem viděla zejména na instagramu, jak si všichni tyto produkty chválí. Musela jsem také něco vyzkoušet. První jsem si pořídila krém s hezkým názvem Krásná slečna, který je určen pro mladou, problematickou pleť se sklonem k akné. Krém je určen k dennímu použití, ale já ho používám pouze večer. Konzistence krému je taková středně hutná, ale na pleti se roztírá dobře. Stačí ho velmi malé množství a nádherně voní. Nedokážu vůni přesně popsat, ale cítím z ní nějaké bylinky. Na pleti je velmi příjemný, lehký, dobře se vstřebává a lehce stahuje rozšířené póry. Já jsem si viditelného zlepšení pleti všimla cca po 10 dnech, kdy vždy ráno při líčení než nanesu BB krém si zakryji několik pupínků korektorem a právě po těch 10 dnech jsem si uvědomila, že nemám ani co ráno zakrývat a přisuzuji to právě Krásné slečně :) Můžu tedy potvrdit, že se mi opravdu zlepšila pleť. 
DSC_0436_YMax DSC_0440_YMax
Dermacol - Aroma Ritual tělový peeling IRISH COFFEE (drogerie 149,-)
Dermacol - Aroma Ritual tělové mléko IRISH COFFEE (drogerie 99,-)
Budu se zase opakovat, protože to tady píšu vždy, ale je to prostě pravda. Miluju všechny vůně z řady AROMA RITUAL. Irish coffee mám poprvé a vzhledem k tomu, že kávu mám ráda jsem i téhle vůně nadšená. Cítím kávu s lehkým závanem nějakého alkoholu. Peeling na celé tělo je velmi příjemný. Dle mého, tak akorát hrubý. Krásně odstraní odumřelé kožní buňky a pokožku vyhladí. 
Tělové mléko voní úplně stejně jako peeling a jako všechny mléka z této řady obstojně hydratuje. 
DSC_0474_YMax DSC_0394_YMax
Carex - Strawberry candy antibakteriální gel (alza.cz 69,-)
Antibakteriální gely neustále někde ztrácím. Na tenhle jahodový jsem narazila úplnou náhodou na alze, když jsem si objednávala notebook, tak jsem ho také přihodila do košíku, protože jsem tuhle jahodovou variantu nikde v drogerii zatím neviděla. No musím uznat, že vůně je celkem dost umělá. Takže žádný zázrak, ale svojí funkci plní dobře. Nelepí a to je pro mne hlavní :)
DSC_0472_YMax
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

17 komentářů:

  1. Je pravda, že Colorstay se celkem špatně odličuje, špatně se mi nanáší jakýmkoliv štětcem, takže ho nanáším prsty a musím si je pak celkem drhnout, ale beru to tak, že je to dlouhotrvající make-up a odličuju ho olejovým odličovačem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to právě nikdy o něm nikde nečetla, že se takhle špatně odličuje, tak mě to právě dost překvapilo :(

      Vymazat
  2. Ten krém Krásná slečna mě velmi zaujal, budu se na něj muset mrknout.. Moc pěkný článek! :)

    BE BEAUTIFUL <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a po krému se určitě podívej, je vážně skvělý :)

      Vymazat
  3. Škoda že má ten antibakteriální umělou vůni, ten make-up mě taky překvapil. Já jsem od Revlonu ještě nic nezkoušela, ale určitě to napravím a uvidím jak make-up sedne mě.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě od Revlon zatím také nikdy nic neměla, ale momentálně mám na seznamu hned několik věcí, které si chci časem koupit :)

      Vymazat
  4. Tak ten Revlon make-up mě hodně překvapil, já ho chci zkusit, klidně bych ho od tebe koupila:) Něco z Havlíkovy apotéky bych také chtěla zkusit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud ho chceš, tak prosím napiš na mail angellovely-things@email.cz :)

      Vymazat
  5. ahoj co ten makeup je prodany? me taky moc zaujal rada bych jej vyzkousela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není :) nikdo na mail zatím nenapsal. Kdo napíše na angellovely-things@email.cz první toho bude :)

      Vymazat
  6. Mne pani predavačka odporučila krém Krásna dáma a presviedčala ma, že to slečny v mojom veku nosia. Ale ako vidím, slečny v mojom veku majú všetky Krásnu slečnu. :/
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bych od těch Gel laků čekala, že vydrží víc, takže po nich asi nesáhnu. Sprcháč s irskou kávou mám a je zkrátka boží, ta vůně bezvadná :). Pokukuji i po tom peelingu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Produkty od Dermacol z Aroma Ritual řady mám velmi ráda :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, moc hezky blog, pridavam do oblibenych ;) Jinak jsem se chtela zeptat, nemate nekdo zkusenosti s konopnymi mastmi? Napr. http://www.nejlevnejsi-growshop.cz/GROWSHOP-1/Kosmetika-z-konopi/Balcan-1000ml.html?cur=0 Jde o to, ze dost trpim opary a nic mi nepomaha, tak chci zkusit neco takoveho, ale zase nejdriv bych uvitala osobni zkusenost. diky, Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Já láčky od Rimmel taky vyzkoušela a nic moc, mám podobný problém po 4 dnech čpičky nehtu oloupané, ale u mě to teda vydrží o malinko déle jak normální laky. Hodně mě zaujala ta Havlíkova přírodní Aphoteka, ještě jsem odtud nic nezkoušela ale docela mě to láká!
    Budu ráda když se mrkneš na můj blog: Awakened Dreamer

    OdpovědětVymazat
  11. Moc rtěnky nepoužívám, dělá mi ale dobře, když mám na rtech balzám na rty Cannadent od Cannadermu, díky konopnému oleji jsou rty vláčné a rty se od popraskání krásně hojí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...