|| || || || || || || 

11. ledna 2016

... BEZ LIMITU s AUSSIE + soutěž o Aussie produkty pro vás!

Jakožto Cosmobloggerka jsem dostala nedávno jednu zajímavou nabídku k zapojení se do projektu se značkou AUSSIE. Vzhledem k tomu, že se nejedná jen o to, že já mohu něco vyhrát, ale v téhle soutěži můžete i právě vy vyhrát zajímavé ceny, tak jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Princip a zapojení do soutěže je velmi jednoduchý. Pokud se vám líbí moje koláž, tak stačí jít na web aussie.jenprozeny.cz a dát hlas mé koláži a také se registrovat formulářem do soutěže -ZDE-, a na 100 z vás pak čekají balíčky Aussie, které obsahují tři stylingové produkty k testování a 3 nejlepší odpovědi vyhrají adrenalinový zážitek v podobě indoor skydivingu. Registrovat do soutěže se můžete až do 7.února 2016. Téma koláže, kterou jsem dostala zadanou je BEZ LIMITU. Což na mě docela sedí, protože se přiznám, že jsem člověk, který se strašně nerad v něčem omezuje a může se to týkat opravdu čehokoliv. Možná jsem v tomhle trochu rozmarná, ale omezení není prostě nic pro mne! :)
Já jsem tedy vybrala hned několik fotek, které si troufám tvrdit, že charakterizují mé BEZ LIMITU!!

První věc, kterou si neodpustím v 99% v roce jsou ROZPUŠTĚNÉ VLASY. Miluji dlouhé, rozpuštěné vlasy a navíc mi stažené vlasy vůbec nesluší. Nemám na to obličej. S rozpuštěnými vlasy jsem to prostě já, tak se cítím úplně nejlépe :)
Další věc, kterou nosím naprosto bez limitu ať už do školy, na nákupy nebo jen tak do města je VÝRAZNÁ RTĚNKA a nejlépe samozřejmě ta nejvíc zářivě růžová. Opět v tomhle případě jsem prostě já :)))
KLOBOUKY - vždy mě velmi pobaví, když nosím klobouk a mám ten den pocit, že lidi se na mě dívají jako bych měla na hlavě snad exkrement nebo co?! Opravdu tohle nechápu, že v dnešní době člověk v klobouku je jako nějaký exot. To mě samozřejmě, ale neodradí a jelikož si troufám tvrdit, že klobouky mi sluší, tak je nosím vesele dál :)
CESTOVÁNÍ - miluji chystání, balení a to těšení vždy, když někam jedu a je jedno jestli je to nějaký zámek/hrad v Čechách, které mimochodem miluju a nebo cesta do zahraničí. 
PITÍ ČAJE - je to už více jak rok, kdy jsem naprosto propadla čajům. Zamilovala jsem se sypaných, zelených nejlépe s jasmínem a také jsem se naučila pít je bez cukru. Za což jsem moc ráda. Teď si říkám, jak jsem vůbec mohla dřív sladit čaj?! Vždyť je to hnus....  momentálně v zimě si čaje dopřávám ve velké míře a miluji kupovat a objevovat další nové příchutě. 
FOCENÍ - toho si asi nešlo nevšimnout a celkově by bez fotek tenhle blog ani nemohl fungovat. Miluju focení a fotím všude a všechno :)
ČESKÁ HUDBA - nemám moc ráda zahraniční interprety a proto dávám vždy raději přednost české hudební scéně. Konkrétně tedy českým kapelám. Miluju koncerty a chodím už více 10let na koncerty mých oblíbených Chinaski :)
JÍDLO, PITÍ - další věc, která asi nejde díky blogu přehlédnout. Miluju dobré jídlo a pití. Ráda objevuji nové restaurace, kavárny a bez omezení si pochutnávám na různých dobrotách. Zrovna jídlo je asi číslo jedna v tom, že tady se fakt nerada omezuji, protože pokud se dobře nenajím a nenapiji jsem protivná a nepříjemná :D Jídlo je pro mě požitek a ráda si v tomhle dopřeji i připlatím za kvalitu. 
MICHAEL KORS - tohle už asi taky víte. Mám ráda tuhle značku a miluju vše co od ní mám. Ráda nosím svoje kabelky a je mi úplně jedno, kdo co o téhle značce říká. Vždy se ohlížím na to co se líbí mě a né na nějaké hloupé řeči, které říkal kdosi, kdo je mi úplně ukradený. Jde mi hlavně o můj pocit a vážně mě nežere, že to mají "všichni", protože v mém okolí MK ani "MK" nenosí fakt všichni. Mám několik věcí a jsem moc spokojená s kvalitou a celkovým designem. Proto si v budoucnu určitě pořídím nějaký další hezký kousek :)
NÁKUPY - v tomhle případě se nejedná o úplné bez limitu, ale už i z blogu/instagramu jste si určitě také všimli, že si velmi často dělám něčím hezkým radost. Moje finance nejsou bohužel neomezené :D ale pokud něco opravdu chci, tak si to většinou vždy po čase, když třeba našetřím dokáži pořídit a nemusí to být samozřejmě jen nějaké drahé věci. Stačí blbůstka jako třeba balzám na rty, který mi udělá radost nebo i to jídlo a zase jsme u něj :D ono popravdě, když jsem nedávno, tak přemýšlela já většinu peněz utratím momentálně fakt jen za jídlo a pití, haha :D
TESTOVÁNÍ KOSMETIKY - já tomu občas říkám "nemoc z povolání" haha :D díky blogu se ke mě často dostane různá kosmetika, kterou bych si já sama ani nikdy nekoupila jelikož bych ji v drogerii/parfumerii nevyhledávala, ale o to víc jsem pak překvapená, když mi to sedí. Viz. naposledy suché šampony Batiste - můj veliký objev minulého roku! Takže testování kosmetických produktů si opravdu úžívám a moc ráda zkouším různé novinky na trhu :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...