|| || || || || || || 

7. prosince 2015

... víkend :)

Vítám vás v novém týdnu a s novým outfitem. Fotky jsou z víkendu, kdy jsem byla u babičky a trávila čas pečením perníčků na které jsem si v pátek pořídila speciální vykrajovátka. Výsledek můžete vidět -TADY- na instagramu. Hrozně moc se mi líbí, že se perníčky už ani nemusí zdobit, protože vypadají hezky sami o sobě. No není to skvělé? Pak jsme ještě společně s mamkou upekla vanilkové rohlíčky, kokosky, banánky a šlehačkové cukroví. To je pro zatím vše, ale nejspíš s pečením už končíme. Možná uděláme ještě jeden druh, ale zase to nebudeme přehánět. U nás doma o cukroví nikdo moc nestojí, ale těch pár druhů vždy pečeme jen aby bylo prostě na stůl a také z principu, že k Vánocům cukroví patří :) Já jsem pak stihla také jít s bratránky na Mikulášskou besídku a při té příležitosti jsem měla na sobě tenhle outfit.  Starou a velmi oblíbenou vestičku z shein.com a k ní jsem si vzala nový šedý svetr, který mi přišel minulý týden z blancheporte.cz. Je hrozně moc příjemný (plyšový) a v kombinaci s tou vestičkou, která je taková trochu čertovská mi to přišlo super. Čepici mám doma už déle, ale až teď jsem ji měla poprvé na sobě. Dostala jsem ji na prezentaci kolekce Stellasport od Adidas a i když to není úplně styl čepice, kterou nosím, tak musím uznat, že tahle se mi líbí. Jaký byl váš víkend? A pokud vás zajímá giveaway, tak dnes večer oznámím výherkyni na FB a také se můžete brzy těšit na další soutěž!! DSC_0876_YMax
DSC_0907_YMax DSC_0911_YMax DSC_0897_YMax DSC_0927_YMax
Vesta - shein.com
Svetr - blancheporte.cz
Kalhoty - Topshop
Čepice - Adidas Stellasport
Hodinky - danielwellington.com (s kódem: hereangel 15% sleva do 15.ledna 2016)
Boty - Deichmann
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...