|| || || || || || || 

13. srpna 2015

... černý overal :)

Dnes mám na sobě druhou věc, kterou jsem si objednala začátkem července z mého oblíbeného shein.com. Jak vidíte na fotkách jedná se o černý overal. Původně jsem vám tady před nějakou dobou ukazovala ve wishlistu červený, ale ten byl trošku jinak řešený a podle rozměrů největší velikosti na webu se mi zdálo, že bych ho neoblékla přes boky. Proto jsem opět vsadila raději na osvědčenou černou klasiku a jsem ráda. Overal je hezký, lehký a moc příjemný na nošení. Jen jsem na začátku trochu bojovala se zapínáním vzadu, které je na jeden malý knoflíček, ale bohužel je u toho, tak malé očko na provléknutí, kterým knoflík stěží projde i za pomoci druhé osoby. Takže docela zásadní a velmi nepraktická věc, protože sama jsem prostě nebyla schopná si ho zapnout a už vůbec ne rozepnout. Vyřešila jsem to tedy jednoduše černou pinetkou a je po problému. Na fotce ji mám divně překroucenou, ale to mě na to jen přítel opět neupozornil :D Jinak to jde i hezky zapnout, že to ani nejde skoro poznat :) Další novou věcí, kterou mám pár týdnů jsou tyhle gumové sandálky z GATE. Tenhle obchod obvykle přehlížím, ale shodou okolností jsem tam něco sháněla a prásk vidím před sebou tyhle sandálky .... a ve slevě samozřejmě za krásných 88,- jsem je tam nemohla nechat. Mimochodem hrozně moc se hodí k mé černé Selmě messenger a kupodivu jsou velmi pohodlné a neměla jsem z nich ani jeden puchýř :)
Overal - shein.com
Sandálky - Gate
Sluneční brýle - aliexpress.com
Řetízek - mynamenecklace.com

Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

5 komentářů:

  1. jéj, sandálky sú naozaj geniálne :) pamätám si, že asi pred rokom som si v Gate chcela kúpiť také isté, len béžové :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Overl je krasny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Overal je super! Aj tá retiazka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...