|| || || || || || || 

8. dubna 2015

... random z března :)

Hezké odpoledne. Dnes jsem si pro vás připravila další mix  fotek, které jsem vyfotila za poslední měsíc. Z fotek to nepoznáte, protože fotím jen ty příjemné a hezké věci. Jenže poslední týdny nevím, kde mi hlava stojí. Řeším/píšu BP, zařizuji praxi a aby toho nebylo málo poslední dva týdny mám problémy se zuby :( Včera jsem byla na exkurzi se školou v Praze, kde jsme navštívili Národní divadlo a Müllerovu vilu, která mě obzvlášť velmi zaujala. Samozřejmě tu stavbu znám, ale zatím jsem nikdy neměla možnost se podívat dovnitř a byla jsem opravdu nadšená. Pokud vás trošku zajímá architektura a nebo jen pro zajímavost, tak určitě doporučuji v rámci nějakého výletu navštívit :) 

"Selfííí" královna ze mě fakt nikdy nebude :D mimochodem na rtech mám Melted o kterém jsme psala v kosmetických tipech a můžete ho vidět i níže na fotce spolu s několika dalšími produkty, které jsou momentálně mé nejoblíbenější :) Naše Velikonoce :) Poctivě trénuju pečení mazanců :) ... a tady je ten který se mi povedl nejvíce :) Jaro :)))))))) "šikanuju" můj "chlupatý kožíšek" :D :D s kytičkama mi prostě pózovat nechtěla :D Po dlooouhé době bubble tea a šup hned je o 10,- dražší než loni :/ :D Momentálně má nejčastější a nejmilovanější večeře - cuketové kari :) Pro změnu po hooodně dlouhé době v mexické :) Minulý týden byl takový vítr, že mě málem odfoukl :D Poprvé v UGO. Nevím proč, ale popravdě tyhle fresh štávy mě nikde moc nelákají. Raději si je dělám doma a navíc mi přijdou i dost drahý. Osobně když už teda, tak si raději někde ve městě dám kafe, ale zase né vždy je na něj chuť. Takže občas proč ne :) Co mě, ale v UGO zaujalo nebo spíš v UGO salaterii jsou saláty. Zkusila jsem farmářský a byl teda výborný. Opět je to ale jídlo, které úplně nevyhledávám. Celkově podobný salát jsem si nikde nedala už několik let, ale tenhle byl fakt dobrý a příště vyzkouším určitě nějaký další :) ...ale upřímně teda mám stejně raději burgery než nějaké saláty :D Nejroztomilejší dort na kterém jsme byla s babičkou :) Kdo milujete kokos jako já doporučuji tuhle pomazánku z Lidlu. Chutná jako rafaello a je vážně boží! Jen pozor je dost návyková :D Takové snídaně v Praze mám nejraději :)))) Letošní první Angelato :) Poprvé jsem tuhle zmrzku ochutnala před několika lety na Prague Food festivalu a od té doby jsem neměla nikdy lepší! Pokud budete v Praze doporučuji ochutnat. Najdete kousek dole od Václavského náměstí v Rytířské ulici :) Včera v Praze :))))
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

17 komentářů:

  1. Takže okamžitě, co jsem uviděla tvůj obrázek na instagramu, jsem běžela pro tu kokosovou pomazánku a jako musela jsem se držet, abych ji nesnědla na posezení, to mi nedělej! :D a cuketové kari jsem už taky dělala a zkoušela jsem i cizrnové, a to je snad ještě větší mňamka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se omlouvám :D když ona je vážně boží! Aha, tak cizrnové kari ani neznám ...ale já bohužel moc cizrnu nemusím :( takže asi nic pro mě

      Vymazat
  2. Tyhle typy článků mám moc ráda :) VS sprej Pure seduction jsem měla taky, ale jako jediný mi absolutně nevoněl. Kokosovou pomazánku asi nutně potřebuju, ale bojím se, že ji sežeru na posezení :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že přiznáš, že salát prostě na hamburger nemá. A Mullerovu vilu taky doporučuju, je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee krasne fotky, ta zmrzka vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je výborná! Jestli jsi tam nebyla, tak to určitě musíš tohle léto napravit :)

      Vymazat
  5. Jako ..na těch selfíčkách jsi jak cukříček,nádherná a Melted ti sedí dokonale. Drž se,já umlsávám kokosovou pomazánku a surfuju na blozích,v práci člověk neví co dřív a doma prostě musím vypnout,tak díky za článek s fotkama a nenáročný na četní :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ty jsi zase moc miloučká!! Jako ostatně vždy :))) moc děkuji♥

      Vymazat
  6. Skvělý fotky :) Tvoje random fotky mám ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky :) A hlavně usím říct: mňam!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotečky. :) Ty mazance máš moc hezké, jsi šikulka. Ta pomazánka z Lídlu je skvělá, já miluji ještě tu karamelovou! :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) na karamelovou jsem také koukala a láká mě i jahodová, tak možná příště vyzkouším ;)

      Vymazat
  9. miluji tvé fotky na instagramu, i tě tam sleduji a ta rtěnka je nádherná na první fotce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...