|| || || || || || || 

2. dubna 2015

... březnové tipy :)

Nový měsíc je tady a proto mám pro vás opět mé kosmetické tipy. Takže jdeme rovnou na to ;)
Pantene PRO-V šampon - Aqua Light (drogerie 75,-)
Je určený pro jemné vlasy, které mají sklon mastit se z nové speciální kolekce šamponů s antioxidanty a účinnou látkou EDDS (důmyslný magnet na minerály), který aktivně vyhledává, váže a pomáhá neutralizovat nadměrné množství mědi ve vlasech a zabraňuje jejich poškození. Šampon příjemně, svěže voní a dostatečně pění. Vlasy jsou po umytí krásně čisté, nezatížené a takové lesklejší. Mimochodem osobně mi přijde velmi praktické průsvitné balení ve kterém na první pohled vidíte kolik máte ještě šamponu. Za to má u mě velký + bod :)
Too Faced - Melted v odstínu Fuchsia (Sephora cca 450,- s 20% slevou)
Dlouhotrvající tekutá rtěnka Melted mě zaujala až teprve před pár týdny na jednom instagramu. Sice jsem o nich věděla už dříve, ale nijak zvlášť jsem po ní netoužila. Z odstínů, které jsou u nás k dipozici byl Fuchsia už od první chvíle jasná volba. Rtěnka má praktický houbičkový aplikátor ze kterého po jemném zmáčknutí tubičky vyleze požadované množství barvy. Barva je krásně krémová až celkem dost hutná, ale rozetřít jde právě díky houbičkovému aplikátoru velmi dobře. Pigmentace je také na jedničku a na rtech drží výborně a vůbec nelepí. V průběhu dne se do rtů "vpije" takže i tak vám barva na rtech zůstane. Jen bohužel mé rty celkem vysušuje. Takže pokud jí chci použít, nanesu si ráno balzám a až po chvíli aplikuji Melted. Tahle aplikace se mi osvědčila nejlépe :)

Baby Lips - Electro v odstínu Strike a rose (drogerie ve slevě 60,-)
Nové balzámky z electro kolekce jsou v prodeji konečně i u nás. Já už jeden v odstínu pink shock mám doma asi rok z ebay a hrozně jsem si ho oblíbila. Celkově baby lips mám v oblibě. Neříkám, že jsou úplně nějaký zázrak, ale líbí se mi jak voní a hydratace je dle mého dostačující.... alespoň pro mě. Tento je v odstínu strike rose což je taková krásná korálová barva, která vypadá na rtech moc pěkně. Jak už jsem se tady zmiňovala minule z kolekce electro jsou balzámky více pigmentované než z té klasické řady. Jelikož mám ráda více zabarvené rty, tak mi tyhle vyhovují o mnohem více :)
MAC - rtěnka z kolekce JULIA PETIT v odstínu BOCA (MAC ? dárek)
Rtěnky od MAC doma už nějaké mám a používám je moc ráda, protože MAC rtěnky prostě umí! Nečekaně ani tahle není výjimkou. Má hrozně hezký odstín, který nejsem úplně schopná asi dobře popsat. Na každém světle se mi totiž zdá trošku jiný. Každopádně je to tělově-hnědá s kapkou růžovo-oranžové. Na rtech je odstín opravdu příjemný a dle mého mi i sluší (viz. níže fotka). Jako všechny MAC rtěnky je krásně krémová, příjemně voní, nevysušuje a na rtech velmi dobře drží.
Bruno Banani - Absolute Woman (drogerie 830,-/40ml)
Největší překvapení minulého měsíce. Tahle vůně mě fakt baví! Pokud milujete květinově-ovocné vůně je nová Absolute Woman ve flakonku"rohu ďábla" přesně pro vás. Je ideální na jaro. Cítím z ní hlavně vůni grapefruitu, liči a růže. Svěží, lehká no jednoduše vážně jarní vůně. Výdrž je cca 3h. Pokud budete mít možnost určitě si někde přivoňte :)
Hlava: růžový pepř, bergamot, liči, růžový grapefruit, ostružina
Srdce: růže, měsíček, jasmín
Základ: vanilka, ambra, pižmo, dubový mech, pačuli

Miss Sporty - Candy Shine (drogerie ve slevě 30,-)
Třpytky to je moje. Sice odlakování je peklo, ale vždy se nechám nalákat. Tyhle zlato-růžové to byla láska na první pohled a ještě ke všemu ve slevě :)
L'Occitane - krém na ruce romantická třešeň ( L'Occitane ?dárek)
Krémy této značky znám a už jsem je i před časem používala. Je to ale už déle co jsem nějaký doma měla. Miluju to jejich "temperové" balení a také vůni třešňových kvítků. Takže ideální kombinace. Krém obsahuje výživné bambucké máslo, ale i přesto není nijak hutný. Spíše naopak je lehký, rychle se vstřebává, nádherné voní :)

Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

12 komentářů:

  1. To jsem ráda, že ti ty nové Baby lips sedí, protože jsem si ho včera koupila, ale mám už rozpoužívané asi 4, tak jsem ho nechtěla hned rozdělávat;D Ta rtěnka od Mac je úžasná, já mám taky zálusk na jejich rtěnku, žádnou zatím nemám, ale chci zkusit creme cup, klasika;) Lak od MS je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu :) já mám takhle v zásobě doma zase EOS. MAC rtěnky určitě vyzkoušej já jich doma pár už mám a jsou fakt skvělé :)

      Vymazat
  2. Pantene chci vyzkouset a rtenka od Mac ma uzasny odstin.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pantene bych chtěla vyzkoušet taky :) A Melted i OPI se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten třpytivý lak vypadá naprosto fantasticky. Už po něm pokukuji delší dobu a když vidím, jak krásně vypadá na tvých nehtech, tak si ho asi taky budu muset pořídit. :D
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tipy, šampon od Pantene plánuju zkusit už dlouho a hodně mě zaujala ta barva nového Baby Lips. A pak taky ta vůně, musím si ji zaběhnou očichat, zní totiž velmi slibně :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Na Melted se momentálně taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
  7. najviac sa mi zapáčil krém na ruky, lak (aj keď tiež nenávidím to odlakovávania :/) a voňavka :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Tekutá rtěnka Melted se mi mooc líbí a krém na ruce má krásný balení :)

    OdpovědětVymazat
  9. O šamponech od Pantene jsem už hodně četla. Asi si také nějaký pořídím.
    Jinak ten lak od MS vypadá taky dobře. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  10. Šampony od Pantene jsou skvělé, sama je používám:) a MAC totéž)

    www.evansonthetop.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ten OPI lak je dokonalý! ♥

    http://pavlakresnickova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...