|| || || || || || || 

12. února 2015

... Jeremy Scott for adidas Originals :)

Dnes mám pro vás menší tip na velmi zajímavou toaletní vodu, kterou jsem dostala začátkem minulého týdne k vyzkoušení.  Vytvořil ji návrhář Jeremy Scott ve spolupráci se značkou adidas Originals a jedná se o unisexovou vůni. Na celém světě jich bylo vyrobeno pouze 10 000. V tomhle případě můžeme tedy hovořit o sběratelském kousků. Vůně má opravdu už na první pohled nezvyklý flakon, který byl vyhotoven podle ikonických sportovních bot s andělskými křídly, které jsou již delší dobu v nabídce adidas Originals. Osobně mě velmi pobavila i krabička, která vypadá opravdu jako krabice od bot. Za mě tedy flakon, obal naprosto perfektní, neotřelý nápad, který se mi hrozně moc líbí. Co se týče vůně, tak upřímně není to typ vůně, který vyhledávám. Na můj vkus je velmi silná. Cítím z ní citrusy, med a hlavně velmi výrazně bílý pepř po chvíli se ale vůně rozleží a je příjemná a nevadí mi. Bez problémů jí na sobě snesu. Takže rozhodně si tuhle "botičku" nenechám jen na výstavku na poličce. Koho byla zajímala cena, stojí 2 250,- za 75ml a exkluzivně tuto toaletní vodu sežene u nás jen na jednom místě a to v parfumerii Marionnaud v OC Nový Smíchov :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

7 komentářů:

  1. Tak bláznivý a infantilní designy flakonů já můžu, ale tenhle se mi fakt nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  2. jsme se v tom článku dneska hezky sešly! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahá,to je parfém :D Holky nebudu tady dělat machra,já myslela,že je to nějaký designový kousek na poličku :D Ale po přečtemí nápisu a tak jsem prohlédla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...