|| || || || || || || 

7. srpna 2014

... i letos miluju skort :)

Krásné odpoledne. Konečně se dostávám k tomu publikovat další outfit post. Měla jsem sice nafocené fotky, ale byla jsem teď několik dní u babičky a té rozbil notebook. Takže jsem měla smůlu. Teď jsem již ale opět doma. Letos poprvé se tu objevuje moje milovaná skort, kterou jsem si v loňském létě hrozně oblíbila a letos tomu není jinak. Co jsem si také letos velmi oblíbila jsou tyto tílka nebo tzv. cami topy, jak jsem se nedávno dozvěděla. Mám jich v tomto stylu již několik a stále se přiznám, že koukám po nových v obchodech. No a ostatní už dobře znáte. Oblíbené sandálky a milovaná Hamilton, kterou momentálně moc nenosím, protože od té doby co mám Selmu messenger, tak tu nosím rozhodně častěji. Jednoduše v létě preferuji spíš crossbody kabelky a na tahání v kabelky v ruce v těch vedrech moc náladu nemám. Jak to máte vy? :)

Tílko - New Yorker
Skort - sheinside.com
Sandálky - asos.com
Kabelka - Michael Kors
Hodinky - Michael Kors
Řetízek - mynamenecklace.com

9 komentářů:

  1. Moc pěkný outfit! Kabelku musím stále obdivovat je prostě dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě to ale sluší, krásný outfit! :) Skort se mi líbí, tu bych chtěla taky :) A kabelka je luxusní
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to moc :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outit, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skort si chci koupit už hrozně dlouho ale u nás nějak nejsou k sehnání a bojím se těch velikostí ze zahraničí. Hold když si to nevyzkouším jsem hrozně váhavá :D snad se nekdy konečně odhodlám

    OdpovědětVymazat
  6. Super outfit. Aj ja som si skort veľmi obľúbila. Na blogu som práve pridala outfit s nimi :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit je jednoduchý ale moc pěkný. V jednoduchosti je krása :)

    http://veronicawill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Užasná skort!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. a já miluju skort na Tobě! :) navíc naprosto perfektně sladěné s doplňky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...