|| || || || || || || 

9. dubna 2014

... růžová sukně :)

Po delší době konečně outfit se sukní. Minulý týden jsem měla na sobě dokonce už i šaty. Ano já se vážně překonávám :D Moje předsevzetí nenosit jen kalhoty tedy pomaluji začínám dodržovat. Co se týče sukně tak se mi stále moc líbí jen opravdu nechápu proč je sakra tak těžká?! Celkově ta nová kolekce v H&M se mi líbí a proto jsem si ještě koupila černé nařasené tílko, které jsem už také vytáhla ven, ale zatím nevyfotila na sobě. Někdy příště to napravím. Momentálně mě docela děsí, že už je duben a konec semestru je pomalu za dveřmi. Měla bych už trošku víc máknout na seminárkách jinak se z toho zase zblázním jak se znám. V nadcházejícím měsíci mě čekají dvě exkurze, jedna příští týden do Berlína a druhá první týden v květnu na Slovensko takže se tu pak objeví určitě nějaká fotodokumentace :) přeji hezký zbytek dne!


Křivák - sheinside.com
Tričko - Ann Christine
Sukně - H&M
Punčochy - H&M
Boty - asos.com
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

16 komentářů:

  1. mě tahle sukně nijak nenadchla, naopak to tílko s volánky ano. jenže já si v něm připadám jako nějaký fridolín první :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fridolín první? haha srandovní přirovnání :D já se právě v tom tílku cítím super. Jen mě štve, že ho u nás už nemají v růžové :(

      Vymazat
  2. mne sa nenacitavaju fotky :( vidim len cierne obdlzniky:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je divné :/ mě to jde normálně, ale je pravda, že někdy to trvá trošku déle :(

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší!
    Taky jsem na tuhle sukni v háemku koukala, ale přišla mi strašně těžká! A navíc už jsem ji viděla na docela hodně slečnách, tak si radši počkám na nějakou podobnou :) Ale barva je to opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta její váha je opravdu zvláštní. Já jí viděla zatím snad jen na dvou bloggerkách jinak nikde ve městě jsem zatím žádnou slečnu s ní nepotkala :)

      Vymazat
  4. jéé já ji tolik chtěla a byla mi velká! nechápu :( moc ti sluší!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám o číslo menší než normálně nosím, 38 mi byla velká :/

      Vymazat
  5. To tílko jsem chtěla v lososové a druhý den prodej kolekce měli jen od 38 výš, takže vše velké.
    Sukně pro jistotu ani nedorazila, což mi mrzí, protože je pěkná a tobě sluší. Nu nic, tak si nějakou sukýnku spíchnu sama. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně u nás bylo jen jedno, když jsem tam přišla ve 40 a to mi bylo taky velké :( Potřebuju 36 jako mám to černé :(

      Vymazat
  6. Ta sukně je fakt hezká, ani na několikráté blogerce mě nenudí...určitě nos sukně a šaty častěji, sednou ti :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sukně je boží! ♥ Také jsem si jí chtěla pořídit, ale bohužel mi nějak nesedla :( ale Tobě sluší moc a pěkně zkombinované :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tá sukňa je úžasná :) aj kožená bunda :) a ten náhrdelník WOW :) super outfit

    OdpovědětVymazat
  9. touhle sukní se to mezi blogerkami hemží a musím uznat, že je vážně nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...