|| || || || || || || 

19. března 2014

... středa 19.března :)

Pěkné středeční odpoledne :) V minulém článku jsem paradoxně psala, že zima už asi nepřijde, ale přece jen to počasí posledních pár dní není úplně ideální. Upřímně jsem docela ráda, protože si ještě alespoň užiji mé nové bundičky, která mi přišla asi před dvěma týdny a momentálně jí nosím fakt skoro denně (asi si říkáte, ale to píšeš vždycky o všem co máš nové ). Nevím zda se tohle děje i Vám, že se určitý čas upnete na nějaký  kousek (většinou právě ten nejnovější) a nosíte ho denně? Mě skoro neustále. Jsem schopná určitou věc nosit třeba několik týdnů v kuse :D Každý máme prostě něco :)))


  
Bundička - sheinside.com
Kalhoty - Topshop
Tričko - New Yorker
Boty - UGG
Hodinky - Michael Kors
Náhrdelník - Lindex
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

11 komentářů:

  1. Aaaaa prostě ji zbožňuju <3
    Jinak já většinou novou věc beru hned druhý den na sebe, ale nikdy ji nenosím dýl jak tři dny vkuse. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bundička je nádherná!!! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow such a lovely coat! <3
    Would you like to follow each other? :) Follow my blog or fan page on FB and leave me a comment – I always follow back! :)

    BLOG: http://a1000silhouettes.blogspot.com/
    FB: https://www.facebook.com/pages/-a-thousand-Silhouettes-/404000963032214?fref=ts

    OdpovědětVymazat
  4. Ta bundička není úplně můj styl, ale k tobě se mi líbí :) Ale úplně slintám nad tím náhrdelníkem, pro tyhle mám slabost.
    A btw. svůj nový svetr bych nejradši nosila i místo pyžama :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ta bunda se mi líbí moc a náhrdelník je super:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Ta bunda je nádherná! A hodinky taky. Moc chválím sytě růžovou rtěnku, ta je top <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ta bunda je vážně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to samé, vždycky si něco oblíbím a pak to nosím pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tohle znám moc dobře :D něco si koupím a nejradši bych to nosila furt až mi to samotné přijde blbý :D bundička je fakt pěkná!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...