|| || || || || || || 

21. května 2013

Missha M signature real complete BB cream + Skin79 Diamond Prestige BB cream!

... pěkné úterní odpoledne. Už déle tu nebyla nějaká nová "bíbí" recenze takže dnes tu mám pro Vás rovnou hned dvě :) Jaký je Váš oblíbený BB krém? Nebo už Vám BB lezou krkem?! :))))
Tyto dva BB krémy mám doma už více jak 2 měsíce takže si myslím, že nastal správný čas je zhodnotit :)
Momentálně od značky Missha už mám svého největšího oblíbence a tím je M perfect cover, který jsem Vám -TADY- již někdy v minulém roce. 
Co se týče tohoto na fotce tak je dle mého od Missha nejvíce známý a tím pádem také nejvíce vychvalovaný. Já sama na něj četla spousty kladných ohlasů a proto jsem se moc těšila až ho vyzkouším.
Krém by měl být vhodný i pro mastnou pleť. Já ho mám v odstínu 21 (světlá běžová) v reálu se mi zdá trošku tmavší než jsem je zmíněný perfect cover, ale ve výsledku na pleti se přispůsobí a nemám s odstínem žádný problém. Co se týče funkce tak hned musím napsat, že má mástná pleť si s ním jednoduše vůbec nerozumí. Na mé pleti se mi vůbec nelíbí, výdrž malá - brzo se lesknu i s přepudrování a celkově mi není nějak na pleti příjemný, krytí není také žádná slávala. Takže já ho po dvou týdnech testování přenechala mamce a ta naopak si ho zase nemůže vynachválit (mamka má spíše suchou pleť) a je s ním opravdu moc spokojená, ale mastnou  pleť opravdu asi ne. 
Krém v 20ml vyjde na cca 380,- 
(pro více informací se mrknětě -ZDE-
BB krém je opět vhodný hlavně pro mastnou pleť. Hrozně moc se mi líbí praktické balení s pupičkou. Krém se dá krásně regulovat a vytlačit požadované množství. Co se týče odstínu tak na balení žádný konkrétní napsaný není takže je to nejspíše univerzální, ale na mé pleti se krásně přispůsobí. Oproti výše zmíněnému má krém o tochu hustější konzistenci a tím pádem s aplikací problém není. Krytí mi přijde střední - poradí si se zarudnutím, pár pupínky a rozšířenými póry také velmi dobře. Výdrž je také velmu dobrá, Celkově má mastná pleť ho snáší velmi dobře a nemám problém s tím ho používat. Takže pokud máte mastnou pleť tenhle krém bych Vám určitě doporučila! Jinak v nedávném článku -TADY- jsem Vám ho ukazovala přímo v akci :) 
Krém v 15ml balení vyjde na cca 232,- 
(pro více informací mrknětě -ZDE-)
(fotky nejsou nijak upravovány a ač se může zdát, že jsou skoro stejné tak jsem opravdu nafotila každý  BB zvlášť) :)
Používátě nějaký z těchto BB krémů?? Vyhovují? Nevyhovují? 
Lovely Things || STORE  || FACEBOOK || TWITTER || FORMSPRING|| INSTAGRAM ||

3 komentáře:

  1. oba dva vypadají dost dobře, ale na fotkách mi přijde lepší ten druhý:)

    OdpovědětVymazat
  2. Také si myslím, že ten druhý vypadá lépe, takový přirozenější :))

    jinak zvu tě do mé giveaway :) GiveAway na mém blogu Fashion Lady An

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Diamond má boží balení:-)

    Jinak mám Signature Real Complete a suchou pleť, takže jsem se zamilovala:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...