|| || || || || || || 

6. března 2013

... únorové tipy :)

... týjoo také Vám ten únor tak hrozně rychle utekl?! :)
PS. Moc DĚKUJI za překročení 1200 čtenářů! Jste nejlepší♥ :))) 
LUSH - 9 to 5 jemné čistící mléko (100ml z lush.cz 215,-)
Po tomhle čistím mléku jsem koukala v Lush už delší dobu. Make-up si sice nejčastěji odličuji zelenou micelárkou od Biodermy, ale tak jsem si říkala, že je zase čas na menší změnu. Zvolila jsem pouze menší balení, které je i tak na můj vkus dostačující. Mléko voní svěže květinovou vůni (dle popisu po orchidejích). Většinou ho používám, že si aplikuji menší množství na celý obličej a pak tamponkem setřu ... není ho potřeba moc a po použití se nemusí oplachovat. Upřímně Vám, ale napíšu jako že stejnou službu Vám udělá i daleko levnější mléko z drogerie. Pokud nemáte nějaké peníze navíc tak spíš fakt nedoporučuji ... já na své pleti žádné "zázraky" nezaznamenala :)
Lush - sprchový gel PONCHE (100ml z lush.cz za 98,- (s 50% slevou)
Tenhle sprchový gel jsem si objednala hlavně z důvodu, že byl s 50% :D vzala jsem opět malé balení a musím říct, že mě moc mile překvapil. Vůně je opravdu taková "alkoholicko/koktejlová" jak je v popisu ...  no prostě opravdu celkem zvláštní, ale moc příjemná :) Opět za 98,- fajn, ale více bych za něj asi nedala ....
Maybelline - řasenka Rocket Volum Express (Rossmann ve slevě za 179,-)
Řasenky Maybelline mám všeobecně ráda a sedí mi. Jsem proto ráda, že ani tato není výjimka. Ze začátku jsem se trochu lekla vetšího kartáčku než je třeba u OneByOne, ale nakonec mi vůbec nevadí. Celkově bych jí přirovnala ke klasické OneByOne. Za mě rozhodně velká spokojenost :) Pokud máte dobrou zkušenost se zmíněnou OneByOne patrně Vám bude i tato vyhovovat. Natočí, zvýrazní, neslepuje, dodá objem ... super prostě :)
NYC - pudr 702A Naturally Beige (Rossmann ve slevě 69,-)
Momentálně dodělávám můj oblíbený pudr mineralize skinfinish od MAC a v Rossmannu jsem uviděla slevu na tenhle v poslední době velmi vychvalovaný v blogsféře od NYC. Co jsem se dočetla tak je velmi srovnávám se slavným Blot pudrem od MAC (ten já bohužel nikdy neměla, takže až takhle to neposoudím) ale za sebe ho můžu rozhodně doporučit. Za těch pár korun si troufám napsat, že je to zatím nejlepší pudr z drogerie jaký jsem vyzkoušela. Výborně si rozumí s mojí mastnou pletí, nedělá mapy, zmatní opravdu na dlouho ... jen tedy jsem četla, že je transparentní s čím já až tak úplně nesouhlasím. Podle mého trošku i kryje ... tak na to pozor :) Vsadím se, že mnoho z Vás ho také zkoušelo takže mě v komentářích zajímají určitě Vaše zkušenosti a postřehy ohledně tohoto pudru :)) 
Lovely Things || STORE  || FACEBOOK || TWITTER || FORMSPRING|| INSTAGRAM ||

51 komentářů:

  1. Pudr mám taky a je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr si hodlám koupit, až dodělám svůj Rimmel :) A gratuluju k tolika čtenářům - zasloužíš si to! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pudr (teprve krátce) v té sypké verzi a jsem s ním zatím taky moc spokojená =)

    veronica-rozic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ten jsem také koukala, ale zatím nemám v plánu ho kupovat :)

      Vymazat
  4. S řasenkou Rocket Volum Express od M. jsem sice byla spokojená, dělá krásné řasy, ale musela jsem ji přestat používat, protože se mi opravdu hodně obtiskávala pod oči..nevím kde je problém :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fákt?! týjo tak to já naštěstí zatím vůbec nezaznamenala :)

      Vymazat
  5. S tím pudrem jsem taky moc spokojená, až mi dojde, rozhodně si koupím další balení. :)
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten púder musím skúsiť! Asi si po prijímačkách spravím trošku radosti (Šalát ->Gate -> Takko -> DM -> Domov). A kúpim si aj nejaký poriadny štetec na púder :D... A tento veľa ľudí vychvaľuje a je lacnejší než Rimmel a je naň viac pozitívnych recenzií.. Ó áno :D potrebujem ho :D (aj napriek tomu, že ešte dopotrebovávam Dermacol :D )

    OdpovědětVymazat
  7. ten pudr nejapíš vyzkouším:D Díky za tip :)) !

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam puder a recenziu nan si mozete precitat TU
    som s nim nadmieru spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  9. S pudrem mám zkušenosti vážně skvělé, přepudrovávám se tak 2X za den, což je u mojí mastné leti parádní výkon :)Mléko od Lushe jsem si chtěla koupit, ale když píšeš, že se "žádné zázraky" nekonaly, investuju raději fdo nějkého jiného

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím přepudrováním to mám podobně :) mé mastné pleti prostě sedí a co se týče toho mléka jako za ty peníze určitě nestojí :X

      Vymazat
  10. Ta řasenka vypadá dobře :) My teď máme doma takovou tu růžovou se zeleným víčkem a přijde mi nic moc :(

    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  11. ta řasenka je teď všude, tak už o ní taky přemýšlím, když mi ta moje dochází..uvidím:))

    OdpovědětVymazat
  12. "alkoholicko/koktejlová" vůně sprcháče...to bych brala !:D

    OdpovědětVymazat
  13. Ani s jedním výrobkem nemám zkušenosti ale jsem ráda, že mě už Lush neláká tolik jako dřív, já v tom prostě vidím krásně vonící ale předraženou kosmetiku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nápodobně :) Lush mánie mě už také pustila, ale přece jen sem tam si něco nového pořídím a ráda vyzkouším (teď naposledy mě ale nalákaly hlavně 50% slevy :D)....

      Vymazat
  14. O té řasence se pořád tak mluví...já jí snad taky budu muset vyzkoušet:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ponche mi nejdřív nevoněl, ale nakonec jsem se do něj zamilovala, je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta vůně je taková dost specifická, ale po delší době celkem návyková :D

      Vymazat
  16. Ten pudr musím zkusit, nejdřív ale musím dopotřebovat svůj Stay matte od rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  17. ten pudr jsem ještě neměla, ale chci ho vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  18. S tou řasenkou naprosto souhlasím. Měla jsem One by one, teď mám tuhle a nemůžu si ji vynachválit. Ten kartáček byl ze začátku vážně trochu nezvyk, ale řasy dělá krásné :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Tú špirálu mám a milujem ju :D !

    OdpovědětVymazat
  20. achjo! vy mě všichni na ten pudr od NYC tak lákáte, že se snad vydám na tu dlouhou cestu do Rossmanna, abych si ho taky pořídila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já také neodolala tomu náporu doporučení ... ale nelituju :)

      Vymazat
  21. Wow, ten kartáček od řasenky vypadá docela strašidelně :). Jinak pudr NYC je bomba, miluju ho, je to můj nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je celkem velký, ale při aplikaci mě osobně fakt vyhovuje :)

      Vymazat
  22. Já měla 9 to 5 a taky jsem z něj nějak odvázaná nebyla, hlavně co si pamatuju, tak mi dost smrděl:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě paradoxně ta vůně nevadí (a to moc tyhle květinové nemusím) ale jako za ty peníze ... bohužel žádný zázrak oproti jiným (levnějším) :X

      Vymazat
  23. pudr od NYC vypadá dobře a všichni ho jen chválí, asi ho budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  24. tu řasenku bych taky chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tu řasenku si nemůžu vynachválit! :)

    OdpovědětVymazat
  26. This is my first time pay a quick visit at here and i am in fact pleassant to read everthing at one place.



    My blog post - business checks
    Also see my website - personal checks free shipping

    OdpovědětVymazat
  27. Roky jsem používala Rimmel Stay Matt pudr a byla s ní moc spokojená, tenhle od NYC jsem chtěla moc vyzkoušet, protože je všude vychvalovaný. Ale nakonec jsem si v akci v Sephoře koupila minerální pudr od Bourjois a zamilovala se. Pudr používám už více jak půl roku a asi nehodlám měnit, takže NYC pudr má nakonec smůlu:-D

    OdpovědětVymazat
  28. ten pudr určitě vyzkouším časem, až vypotřebuji Stay Matte a Studio Fix od MACu. i ta řasenka mě zaujala, nějakou novou bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  29. Kolem téhle řasenky už taky několik týdnů chodím jak mlsná kočka, tak uvidíme. Mám teď tři, které bych ráda vypotřebovala, než si budu kupovat další. Pro změnu =D

    OdpovědětVymazat
  30. Love your pics

    XOXO Alex h
    http://intimatedetailsbyalexhoyos.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Senza poklady. Lush byl jeden čas můj nejoblíbenější kosmetický kámoš ;-) A ten pudr? Ten zbožňuju. :-*

    OdpovědětVymazat
  32. Most people cannot afford the ridiculous
    prices that tradition radio sells for. The best internet radios provide around thousands of channels from all
    over the world. This means that you don't have to purchase additional hardware to be attached to your device or install another software program for you to enjoy online streaming radio.

    My website; internetradio aussetzer []

    OdpovědětVymazat
  33. For example, if you just moved from Miami to Chicago, there are probably
    not a lot of Salsa radio stations to listen to in the Windy City.
    Internet radio involves the delivery of audio programming via digital means
    from one computer to other computers over the internet.
    Apart from that, this special type of radio entertainment
    tool has got immense popularity because of its capability to bring, news, discussions on recent events, arguments,
    comedies, sports updates an d several other forms of programs to enthrall their listeners with varied interest.


    Feel free to visit my weblog ... internetradio aufnehmen - mivideocristiano.Com -

    OdpovědětVymazat
  34. The fishfinder approximates where the fish are by measuring the amount of time between when the beam was sent
    out and when it registered the hit. Here is some helpful information so you can select a good charter boat and avoid a few of the
    pitfalls. Garmin Accuracy and Innovation Leads You to the Fish.


    Review my page :: click the next document

    OdpovědětVymazat
  35. And indeed Robert has made the paramount sterling effort,
    guided by his mentor, with beads of perspiration on his brow, Robert has brought
    it in to the landing net. Here is some helpful information so you can select
    a good charter boat and avoid a few of the pitfalls.
    But here's my top 5 to consider with choices for both types of water included:.

    Check out my blog post http://www.horseraceinsider.com/member/157547/ ()

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...