|| || || || || || || 

1. října 2012

... LADYBOX!

... recenze na Ladybox v blogsféééře po stopadesáááté! :))))))))) 
Takže si dovolím vynechat představování a celkovou myšlenku těchto beauty boxů. Jen chci zmínit, že si určitě mnoho z Vás pamatuje tu parodii na beauty boxy od LG, která u nás v ČR probíhala loňskou zimu (psala jsem o tom -TADY-). Když mi tedy na e-mail přišla nabídka na první Ladybox zdarma byla jsem nadšená, že bude u nás něco takového opět k dostání. Jako mnoho z Vás co jsem četla mě celkem zarazil BB cream od Garnier, který jsem měla nedávno ve vzorku a nesedl mi (milionkrát raději bych uvítala novější verzi pro mastnou pleť, kterou miluju) no uvidím co s ním udělám (komu ho předám). Naopak radost mi udělal balzamický krém Nobilis Tilia (značku jsem doposud vůbec neznala a moc mě potěšilo, že se jedná o českou) jen tedy jeho vůně mi není zrovna 2x příjemná. Snídaně ISWARI - Nepražené kakao (další věc co jsem viděla poprvé takže se těším až ochutnám ráno k snídani). Tělové máslo PURE FIJI mi osobně moc také nevoní, ale zatím jsem ho nezkoušela takže více hodnotit nemůžu. Co se týče laku na nehty od Color Club (odstín mi hodně připomíná můj oblíbený OPI - It's my year) takže nemít ten byla bych z něj nejspíš nadšená. Každopádně uvidím jak bude vypadat na nehtech :) No a značku Sebamed taktéž neznám takže mýdlo a pleťový krém ráda vyzkouším. Dále se mi také líbí balení/krabička, která je hezky holčičí i když teda růžovou barvu zrovna moc nemusím tohle je to milé. :) Celkově hodnotím první Ladaybox pozitivně i když tedy objednání druhého vydání dost zvažuji a přemýšlím, že si objednám spíš Senzabox.cz, který mě svým obsahem také dost zaujal co jsem viděla u spousty z Vás. Protože řekněme si na rovinu objednávat si měsíčně takové dva boxy a dát za ně něco málo přes 500,- se mi zrovna 2x nechce ......
Který box zaujal Vás?! Plánujete si nějaký objednávat pravidelně?!
Závěrem bych Vás ráda upozornila, že jsem přidala do Lovely Things STORE pár nových věcí tak mrkněte a třeba Vás něco zaujme :)
Všechny výrobky pohromadě ....
Dopis od LADY s pečení, která mi přišla už prasklá a kousky rozsypané po boxíku :(
Letáček s popisem výrobků a jejich ceny za plné balení + výhodná cena na webu ladybox.cz, ale jen nechápu proč je tam uvedená cena bez DPH??!
Lovely Things || STORE  || FACEBOOK || TWITTER || FORMSPRING

33 komentářů:

  1. Jé, no vidím že hodně lidí mělo ten krém, škoda že na mě vyšlo serů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem byla taky ráda, že mi přišel krém, protože to sérum bych nechtěla a hlavně nevyužila ...

      Vymazat
  2. jak já říkám .. lady box vládne světem :D
    mě by tam třeba BB Cream nevadil, ještě jsem ho tedy nevyzkoušela, takže nevím.. ale zadarmo ho vyzkoušet by nebylo od věci :)
    na tu křehoučkou pečeť si ztěžuje snad každý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě právě z toho vzorečku nesedl vůbec, ale šanci mu ještě dám :)

      Vymazat
  3. Ja si taky chci ted poridit spis senza box, prece jen me oslovil více:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám slíbený ten říjnový, tak uvidíme, co tam bude... Jinak minulý týden jsem dostala SenzaBox - http://bigemptywallet.blogspot.cz/2012/09/muj-senzabox.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase slíbený říjnový Senzabox tak jsem zvědavá. Díky za odkaz mrknu se :)

      Vymazat
  5. koukám, že máš nějakou jinou vůni krému pure fiji, co je to? :)
    mě osobně taky víc zaujal senzabox a to ho nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám bílý zázvor (ale voní to spíš jen tak lehce jako kokosové mléko) taková divná vůně prostě :D

      Vymazat
  6. Hezký článek. Mě více zaujal Senzabox, již jsem si říjnové vydání objednala, tak jsem zvědavá, co bude obsahovat:))

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám zatím ani jeden z těchto boxíků, ale plánuji si objednat Senzabox..jejich produkty mě zaujaly víc.
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. já LB nemám, v říjnu mi přijde Senzabox a už se na něj moc těším :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem s ním docela spokojená...ale už jsem si objednala říjnový Senzabox a podle toho co mi přijde, se pak rozhodnu který z nich budu odebírat pravidelně ;) Taky se mi moc nechce si každej měsíc kupovat oba...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Nobilis Tilia, to je pro mě jasný vítěz. Ikdyž je fakt, že tyhle super přírodní věci dvakrát nevoní, to souhlasím...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta vůně je pěkně divná, ale vůbec jí nemůžu identifikovat :D

      Vymazat
  11. Jak už jsem několikrát psala...Už se těším až nějaký ten box dojde i mně. Pětistovku měsíčně za dvojité překvapení dám ráda, vím...jsem blázen:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě se kupovat dva opravdu moc nechtějí, když člověk takhle neví co v tom bude ... radši si koupím něco konkrétního co chci :) ale uvidím no! Jeden si kupovat nejspíš budu určitě :) to ono mi to zase nedá jak se znám :)))))))))))

      Vymazat
  12. vypadá pěkně, ale mě spíš okouzlil SenzaBox :)

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem ho dostala zdarma, takže si nestěžuju, ale kdybych si za něj zaplatila, tak asi budu docela zklamaná... :/ :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si právě objednala SenzaBox na říjen, jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně udělaly radost všechny produkty a ta snídaňová směs je moc dobrá :))
    Jen ten BB cream jsem dala mamce. Chtěla si ho zrovna koupit, takže ji to moc potěšilo :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Lady Box mi přišel dnes - popravdě trošku zklamání, BB cream už používám od jara a popravdě mi moc nesedl...takže asi tento pošlu dál...Seba Med znám, takže žádné překvapení.. na co se ale těším je krém pure fiji, a taky lak na nehty využiji....Senza Box sice nemám, ale jeho obsah mi přišel zajímavější...možná v říjnu vyzkouším..

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi ten nápad vyzkoušet si za pakatel tolik věcí, asi do toho taky půjdu, ale osobně se mi víc líbí SenzaBox.

    A i když to čtu po stopadesáte, tak mě to pořád baví :D Děkuji za recenzi :))

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem s Ladyboxem taky spokojená, ale příště půjdu pro změnu do senzaboxu a pak uvidím:-) Senzabox dává vždycky dopředu vědět, jaké značky tam budou, tak se budu rozhodovat aktuálně podle toho:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Dostala jsem zdarma Senza box a LadyBox jsem si koupila...A jsem moc ráda,že to nebylo obráceně..Jelikož dát 300kč za senzabox by mě mrzelo..Byl v něm skoro prošlý make-up a celkově mi přijde LadyBox na lepší úrovni..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...