|| || || || || || || 

11. ledna 2012

... RANDOM!

... mám v PC plno fotek a random článek tu byl pokud si dobře vzpomínám naposledy někdy v srpnu/červenci :X takže tady máte nějaké :) ....
... a nezapomeňte na stále probíhající giveaway7 !! :)
... miluji ananas! :)
 ... ten nejroztomilejší diář!! :)))
 :)))))))))
... "zimní"
... zpěvník mé kamarádky a v něm plno vtipných "dodatků/vzkazů" od T.K. :D
 ... dárek od kamarádky :D
 ... miluju tohle ovoce!!!
 ... bowling já ráda!!! :)
 ... zásoby :D
 ... moje milovaná Anne 
 ... zásoby2 :D
 ... Tassimo 
... caramel macciatto 
 ... mikuláš :))
 ... candy king 
 ... nejnovější od Ježíška from nelly.com ;)
 ... Topshop SALE 
 ... koktejl 
 ... pěkně blbej make-up ... vypadala jsem jako mastná "maska" :-! fuj!!
 ... caramel sirup 
 ... od Ježíška :))
 ... očista :D
 ... from NY! :)

44 komentářů:

  1. wow dokonaléé fotky :) random dělej častěji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tak nemám ráda ovoce a u tebe to naopak vypadá, že nejíš skoro nic jiného :D Ale jinak fotky moc hezký, ty boty jsou super!

    http://www.markvitkysvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. jaký je ten krém od biodermy?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky! Koukám že máte taky Tassimo :D Je zajímavý, že v Topshopu stála věc původně 869 s zlevnili ji na 90Kč - docela koukám =O

    OdpovědětVymazat
  5. Martina: dobře :)

    Markvitka: ale to by jsi měla :) ovoce je zdravé!!

    Winnie: ten krém je dobrý akorát já s ním měla problém, že když se mi dostal do kontaktu s obočím hrozně mě pálilo a svědilo :( takže jsem přešla na jiný, ale také z té zelené řady od Bioderma a tam ten problém naštěstí není :) (v tomhle mi asi něco vadilo)

    OdpovědětVymazat
  6. A zapomněla jsem napsat, že ty botky vypadají úžasně a doufám že nám ukážeš co pěkného sis v Topshopu pořídila! :) Já měla taky vzorečky toho make upy od Max Factor, ale naopak mi úplně vyhovoval, asi záleží na typu pleti a podkladové bázi. Celkově mám make upy od Max Factoru ráda :))

    OdpovědětVymazat
  7. Léa: jojo Tassimo je momentálně můj nej přítel :D Jinak ta věc za 90,- to jsem koupila krásné černo/červené šatičky s puntíky ... v létě Vám je ukážu jsou vážně úžasné a roztomilé ... a za tu cenu :)) ještě teď jsem z nich nadšená :D

    OdpovědětVymazat
  8. Páni.. z toho topshopu to musel být výhodný nákup :) z 865 na 90,-.. Jinak moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. luxusne fotky!!!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Boží :). Škoda, že ho neděláš častějc =).

    OdpovědětVymazat
  11. mňam mňam mňam!!!
    a ty boty!! <3
    prosim pripoj se k na3emu blogu
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Tassimo! to mám doma! je to najlepší priateľ ako si už spomínala :DD

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky a hlavne samé super veci!:)

    OdpovědětVymazat
  14. No ty boty, ty jsou krásný!


    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Tývado!!:-))
    Odkať máš ten hrníček Starbucks??
    A zásoby ti závidím,oboje!:-DDD:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Ellie.x: překvapivě ze Starbucks kavárny! :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Ten MAC pudr jsi objednávala z jejich oficiální stránky? Chtěla jsem si v Praze koupit makeup a pudr, ale měli zrovna inventury :-X:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene objednávala jsem ze strawberrynet.com - http://cz.strawberrynet.com/makeup/mac/?LineId=2713#2713 :)

      Vymazat
  18. fotky jidla neeee:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkné fotky, ty boty jsou úžasné. Nee, ja musím šetřit a ne utrácet. :D A to jídlo mňam!

    http://stylebyveronika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ty boty jsou krásný! A vůbec všecky fotky:) A musím ti poděkovat, protože jsem se díky tobě odhodlala k nákupu těch UGG bot a dneska mi konečně přišly a jsou úžasný,úžasný,úžasný!:D:)

    OdpovědětVymazat
  21. tak tyhle random fotky jsou skvělý, doufám, že je tu uvidíme častěji :) vidím, že také jezdíte nakupovat za hranice, já taky uplně miluju tohle jejich ovoce :)) no a ty botičky! nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo jezdíme :) mám ráda, že tam člověk sežene zase trošku jiný sortiment než u nás v obchodech a tohle "červené želé" je úplně nelepší, ale už máme doma jen poslední balení :( budeme muset jet doplnit zásoby :))

      Vymazat
  22. ten lak chanel, ty botičky a peněženka jsou fakt super!! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. krásný fotky!

    jaký jen ten krém ziaja? (snad se to tak píše a předpokládám že to je on u té biodermy atd)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to on :) je dobrý! Používám ho většinou pod make-up ... psala jsem o něm tady - http://angellovely-things.blogspot.com/2011/09/srpnove-tipy.html :))

      Vymazat
  24. na tu anne si neuvěřitelně podobná :) ale faakt :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš?!! ale musím uznat, že už jsi druhý člověk co mi to řekl :))) tak na tom možná něco bude ... Jinak Anne Boleyn je má velká oblíbenkyně a hrdinka!!

      Vymazat
  25. Děkuji moc všem a jsem ráda, že se Vám fotky líbí!!! Slibuji, že se pokusím random články dělat častěji :))

    OdpovědětVymazat
  26. Jůů :-) A tu karamelovou starbucks polevu jsi koupila v ČR? Nikdy jsem ji ve starbucks nezahlídla a to tam chodím docela často...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem jí v Drážďanech. Také mám pocit, že u nás není (neptala jsem se nikdy, ale vím že mají u nás snad jen nějaký oříškový sirup či co jsem ti minule viděla v Palladium) přesně nevím :) jinak ale ten karamel fakt doporučuji je to prostě ten co dávají na kávu/šlehačku třeba u frappuccina :) opravdová lahůdka!! :))

      Vymazat
  27. Mám moc ráda takovéto články! :) Super fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  28. mmmm, děláš mi chutě :D♥ a jinak úžasné fotky! <3

    OdpovědětVymazat
  29. Moc krásný fotky :)

    Zvu tě na svůj začínající blog http://baru-ka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. ten diář vypadá moc hezky, kde se dá sehnat? :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nejlepší random fotky jaké jsem kdy viděla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...