|| || || || || || || 

15. listopadu 2011

... parfums!

... pěkný večer :) Už tři dny mám v plánu nafotit outfit post, ale vzhledem k současnému počasí???! Kdy je u nás hrozná mlha, sněží a mrholí to nějak nezvládám :( Takže jsem vymyslela něco jiného ... mé oblíbené parfémy/vůně/toaletky říkejte si tomu jak chcete :)))) střídám celkem šest vůní ...
a co vy? používáte některé jako já? nebo jaká je Vaše TOP vůně? :)))
Předem chci říci, že jsem převážně na sladší vůně - ovocné a vanilkové .... (hned na začátku se omlouvám, že specifikování vůni není moje silná stránka a dost těžko se mi to popisuje) :)))
Začneme první a to je Valentino - Rock'n Rose Pret-A-Porter -  momentálně moje určitě nejpoužívanější! Sice už ho mám doma nějaký ten čas, ale až teď jsem mu pořádně přišla na chuť ... takhle vůně mi přijde hooooodně sladká fakt se to těžko popisuje, ale je hodně ovocná s příměsí vanilky :)
Guess - Seductive - ten nemám tak dlouho (zmiňovala jsem se o něm nedávno tady) :))) moje nadšení z něj už trošku opadlo, ale stále ho mám ráda! :)
 ... no a teď přicházejí na řadu moji velcí oblíbenci! Miluju všechny toaletky od Paris Hilton (vyzkoušela celkově už čtyři - vždy objednávám bez předchozího "očichání" a musím říct, že PH se mi prostě vždycky trefí do noty!!!)
První je Paris Hitlon - Paris Hilton (mám už třetí lahvičku) a stále mě neomrzela! :) Opět je to ovocno/květinová slaďoučká vůně! :)
Paris Hilton - Siren (mám hrozně ráda ten flakonek) zase jak jinak slaďoučká ovocno/vanilková vůně! :)) Miluju jí!!!!
 ... a teď tu máme jednu těžší vůni a to je Lancome - Hypnose Senses. Jak už jsem psala na můj vkus je dost kořeněná a výrazná, ale když se na kůži rozloží je skvělá! Cítím z ní hlavně růži s růžovým pepřem ... celkově mi tahle vůně přijde taková luxusní a vhodná spíš na večer! :)
 ... hodně vanilková toaletka od Bourjois o které jsem se Vám tu zmiňovala nedávno :)

26 komentářů:

  1. preferuji spíš svěží vůně, takže ani jeden z parfémů co máš nevlastním :) moje nejoblíbenější vůně je DKNY Be Delicious a cK In2U.

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluji Moschino I Love Love a bruno bannani - Women. Každopádně teď si brousím zuby na tu Mango voňavku... :D

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký. všechny bych očuchala :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Guess jsem měla je náádherná !! :-) Paris Hilton si někdy 100% koupím :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa pamätám že niekedy pred rokmi som od niekoho dostala tú ružovú Paris Hilton, a hneď som ju odsúdila bez toho aby som ju ovoňala, a bola som nahnevaná že mi vôbec niekto dáva taký blbý parfém, ale nakoniec som si ho vážne obľúbila a celý vypotrebovala, a možno si ho raz, z nostalgie, kúpim znova, lebo bol vážne dobrý! :)

    Inak mám rada Valentino, prvú verziu Rock N Rose, ostatné nepoznám lebo na parfémy moc niesom..:)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. kde kupuješ prosím parfémy bourjois? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní: kupovala jsem ho tady http://www.parfemy-elnino.cz/index.php?qsearch=Bourjois ale kooukám, že už ho tam bohužel nemají :(

    OdpovědětVymazat
  8. Já Seductive pořád nepřišla na chuť/čich a to já mám doma :DD :( A tu od Bourjois hrozně chci! :))

    OdpovědětVymazat
  9. No pokud máš ráda ovocné vůně, tak to musím zajít do parfumérky očichat tvůj výběr, protože já jsem taky na sladké vůně.

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezký výběr :) ke všemu bych si přivoněla :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. guess seductive som vyhrala niekedy v čase, keď vyšla ako novinka, bolo to super, ale potom prišli teplé dni a mňa z toho bolela hlava :D je to ťažšia vôňa, fakt vhodná na tú zimu :) ale krásna... ostatné nepoznám, ale ja mám rada kvetinové vône ako jeanne od lanvin, ale momentálne u mňa prekvapivo vedie svieža citrusová light blue od d&g :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem taky spíše na ovocné vůně:0)

    OdpovědětVymazat
  13. Dlouho jsem používala Thierry Mugler Angel La Rose, ale nedávno jsem od přítele dostala dva parfémy, ze kterých jsem hrozně nadšená. Je to Lancome Trésor in Love a Masaki Matsushima Art a do obou jsem se naprosto zamilovala:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tu Guess mám a po tvé recenzi chci vyzkoušet tu od PH - Sirene!!! Zní to skvěle :)


    Giveaway:
    4http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/11/mily-denicku.html

    OdpovědětVymazat
  15. mna guesska nejak nechytila skor mam rada lahsie jemnejsie vone ako Versace Bright crystal ale znesiem aj sladsi Incanto shine od Ferragama

    OdpovědětVymazat
  16. Momentálně jich mám taky 6, asi brzo udělám taky takovou recenzi :-) Máš dobrý výběr :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mimochodem - ty Paris Hiltonky se dají očuchat někde? V parfumérce?

    OdpovědětVymazat
  18. Jé některý vuně jsou fajn a mám stejnou clin dceil(NEBO JAK SE TO PÍŠE):)Jinak fajn blog:)

    OdpovědětVymazat
  19. Guessku mám taky, asi měsíc. A přijde mi, že jí na sobě v průběhu dne moc necejtim... Podruhý bych si ji asi už nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  20. ja som dostala na vianoce od maminky Chloé ... ver, že ak sa ti dostane do rúk ona, tak iné nebudeš chciet :))

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkná sbírka, ale pro mě naprosto neznámá. Nejsem moc na sladké vůně a sama jsem nikdy žádnou neměla, pokud jsem jí nebyla obdarována - pravdou je,že jedna mě zasáhla úplně bytostně,taky to byl dárek,tak před pěti lety a já blbec si nenapsala název a vůbec si na něj nevzpomínám...kdybych ji někdy znovuobjevila,byl by to pomalu zázrak.

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj máme podobný vkus určite by sa ti páčila Diesel Zero :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...