|| || || || || || || 

28. září 2011

... Václavská pouť!

... pěkný sváteční večer! Já byla dnes na Václavské pouti jak můžete vidět z fotek níže :) a co vy?? :))))
Aneta Langerová :))))))
... melounový je nejlepšííííí :)))

37 komentářů:

  1. Chci tvé nohy : ) krásnou postavu máš : )
    Chválím nail art ten je velmi povedený ..
    ..a TO jídlo ♥ och těším se na naše hody

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené nehty a krásné botičky:)

    OdpovědětVymazat
  3. máš moc hezký nehty :) a hrozně se mi líbí tvoje vlasy ^^

    OdpovědětVymazat
  4. KRÁSA, KRÁSA, KRÁSA! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. To tam máte také teplo ? Fí ha ....u nás bolo ráno 10C a poobede 18C....
    tie nechty wow ...nádhera

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný prstýnek, odkud je :) A vidíš, že ty balerínky ještě unosíš...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji holky! :)))

    Alica: dnes bylo opravdu nádherně na kraťásky :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Gabriel: prstýnek je z asos.com :)) jojo to máš pravdu teď se mi opravdu hodí! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásný nehty! A to jídlo, mňam! hned bych si to všechno dala :D Nesmíš nám dělat takhle navečer chutě :D

    OdpovědětVymazat
  10. krásný nehty!! jak je to dělaný ?? :) ten prstýnek je krásnej;)

    OdpovědětVymazat
  11. nehty jsou opravdu povedený :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Danie: je to dělaný razítkovou sadou KONAD :) (kupovala jsem ji na aukru) je to výborná věc!

    OdpovědětVymazat
  13. Povedené fotky a to jídlo "mmm dala bych si" --to říkám vždy když vidím jídlo ;DD! (ale nevážím moc 43 kg :/) P.S. odkud je to tričko a za kolik? ;))?

    OdpovědětVymazat
  14. Máš proklatě dlouhý a krásný nohy :)))

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Téda, kočka jsi:-) A ty balerínky Ti tiše závidím:D Nehty jsou opravdu povedené a akorád jsi mi udělala teď na večer chutě s jídlem. Pche:/:D

    OdpovědětVymazat
  16. moc Ti to sluší! :) a jinak poutě zbožňuju - hlavně kvůli jídlu!:D

    OdpovědětVymazat
  17. krásné tričko :-) miluju poutě!

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky, krásná ty :). Já dneska byla na filmu Půlnoc v Paříži a na procházce :)

    OdpovědětVymazat
  19. To razítkování se ti povedlo, vypadá to hezky. A díky za hezké fotečky z pouti, jako bych tam byla taky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky obdivuju nehty, vlasy a vlastně tebe celou, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní: tričko je ze slev z H&M za 70,- :))

    Děkuji všem jste milé :))))

    OdpovědětVymazat
  22. outfit je krásny + strašne sa mi páčia tvoje nechty :)

    OdpovědětVymazat
  23. Taky miluju tyhle maxi pendreky, nejraději mám třešňový:) Super nehty!

    OdpovědětVymazat
  24. hned bych šla taky..a dala bych si cukrovou vatu--mňam

    OdpovědětVymazat
  25. krásný, moc ti to sluší a zvláště ty boty a nehty jsou úchvatné!

    OdpovědětVymazat
  26. Noo.. to sis teda dávala do nosu ;))

    OdpovědětVymazat
  27. Já poutě miluji! :) Sluší ti to, máš pěkný top a roztomilé balerínky.

    OdpovědětVymazat
  28. ty jsi krasna!!!miluju tvoje vlasy!!
    a fotky jidla jsou vzdycky fajn:)

    sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. překrásné nehty .. jak jsi je udělala ??

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. mmm... naprosto miluju ty pouťové pendreky, perníky a jiné sladkosti.

    OdpovědětVymazat
  31. nádherný prsten a nehtíky..
    chjo, hned bych taky vyrazila na pouť! Letos jsem žádnou nestihla..
    Jinak ty koblížky naprosto miluju a mám na ně teď děsnou chuť!!

    OdpovědětVymazat
  32. Jé to triko a nehty to je nej! Jak tak koukám na ty fotky, jídlo sladkosti všechno tak dobroučké, hned bych si dala ale nemůžu kvůli dietě, ale moc ti to přeju! :)Jinak, super outfit a máš moc pěkný blog :) jestli chceš, koukni se na můj blog. Budu strašně ráda za návštěvu a ještě vís za odběr :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...