|| || || || || || || 

7. září 2011

... puntíííky!

... bílou barvu nosím velmi málo, ale nedávno jsem si koupila tyhle Lacoste tenisky a v poslední době jsem si je dost oblíbila :) Jinak fotky jsou ze včerejšího dne kdy jsem se byla ve městě vyfotit abych si mohla nechat udělat in-kartu a slevovou průkazku na vlak do školy :)))))


T-shirt - Ann Christine 
Jeans - Topshop
Shoes - Lacoste
Ring - asos.com

20 komentářů:

  1. Puntíky alebo bodky sú veľmi veľmi pekný a vďačný vzor :) Ja mám rada červeno-bielu bodkovanú kombináciu :) Ale tá tvoja vyzerá tiež super

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš krásně a puntíky ti moc sluší :) a navíc se moc pěkně směješ :))

    OdpovědětVymazat
  3. moc moc ti to sluší! =) a já puntíky mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Bíla jsi moc sluší : )
    Máš užasné vlásky ♥
    Taky jsem dnes vyřizovala kartičku na bus : )

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší! máš skvělé vlasy :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Biela farba ti určite pristane a bodky tiež :)A ešťe musím pochváliť biely úsmev :)

    http://catchyourstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně Ti sekne, když se směješ! Jinak puntíky a proužky to je sázka na trumf! :))))


    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Puntííky můžu :D takže super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi moc krásná :) A úsměv ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  10. V tom případě se na článek těším. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jdu taky do Ústí nad Labem:D Richard Musil spol s r. o., co Ty? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...