|| || || || || || || 

7. června 2011

... fishes!

Dnes fotky na trošku jiné téma než je tu zvykem. Jsou z vypouštění nových okrasných rybek do našeho rybníčku ... hrozně se mi líbí jak jsou barevné :)))
+ nezapomeňte na giveaway, které stále probíhá!!!


... a potom byla double duha :))))))

21 komentářů:

  1. ty jste neměli pouštět, plnily by vám všechna přání ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné rybky a ta duha je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podobné ryby sme mali kedysi v akváriu, ale u vás v rybníčku im bude isto lepšie!
    Takú prenádhernú dúhu som už dlho nevidela...

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou super fotky a rybičky krásný, hrozně se mi líbí,když jsou takhle někde v jezírku, taky bych to chtěla na zahradě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé rybičky. :) Nádherné fotky, hlavně ta duha! Wow. :O ♥

    OdpovědětVymazat
  6. no to jsou nádherné fotky :), kouzelné rybičky :)

    OdpovědětVymazat
  7. GREAT BLOG !!!

    follow each other ?

    have you seen my latest post ?
    http://v-fashionwise.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. hele nebyla si dneska v Litoměřicích? to asi ne co? já jen že sem viděla jednu holku a by ti tak strašně podobná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Misha: haha :D tak to jsi mě odhalila ... dneska jsem tam byla :))))

    OdpovědětVymazat
  10. Rybky jsou uchvatne, maji krasnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  11. to musela být super akce vypouštět ty rybičky! krásné fotky!:))

    OdpovědětVymazat
  12. jako fakt? :O ty vado..:D ještě jsem šla kolem tebe když si vycházela z dmka..:D tak to je hustýý..:D a pak sem tě viděla na nádraží..:D

    OdpovědětVymazat
  13. Misha: jojo v dm jsem byla :D:D:D:D jela jsem do kulturáku koupit lístky na Tomáše Kluse jak tam bude hrát 16.6 :) ty jsi přímo z LTM? :)

    OdpovědětVymazat
  14. nene já sem z Roudnice nad Labem to je 20 km od Litoměřic a a jinak tak dojíždim do školy :)

    OdpovědětVymazat
  15. aha, jasný Roudnici taky znám ... tam mě můžeš potkat zase na alergologii :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  16. a diť si z Prahy ne? to dojíždíš kvůli alergologii? :D

    OdpovědětVymazat
  17. neee já z Prahy nejsem :) jak jsi na to přišla?

    OdpovědětVymazat
  18. ne? aha..:D já myslela že jo..:D a odkud jsi? jestli to neni teda tajný..:D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...