|| || || || || || || 

13. května 2011

... výpadek??!!

Jak všichni jistě víte blogspot postihl od včerejšího dne výpadek .... a nějakým záhadným způsobem jak jsem si všimla u všech zmizely poslední články :( takže proto přidávám opět včerejší článek ať to máme pěkně kompletní :))) Snad už to nebude blbnout ...
Jacket - H&M
T-shirt - H&M
Jeans - Topshop
Wedges - Tally Weijl
Bag - H&M
Sunglasses - H&M
Ring - Lindex
Chain - New Yorker

14 komentářů:

  1. chci tvoje vlasy!!! a más krásnej outfit!!

    já byla dneska uplně na nervy jak nešel blogspot!!! :(/

    xxEvaa

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem komentovala u minulého článku - prostě ti to slušelo :) =D

    OdpovědětVymazat
  3. doslova se musím opakovat ,sekne ti to ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný řetízek a nehty, praskací lak jsem si hodně oblíbila, koukám že nejen já. :) Jsi nádherná! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Prsten s lebkounem je boží!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. super fotky! :)* prsten je dokonalý! ))

    OdpovědětVymazat
  7. ja uz som ti to sice chvalila ale napisem este raz ze ten nahrdelnik je skvely!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi to smazalo...krásný outfit! A ty nehty <3 Nejsou praskacím lakem? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to :) Jsem paf z těch bot. A závidím ti to dobřepadnoucí sáčko, já po něějakém takovém pátrám už asi 2 měsíce...

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to, hodně si mi líbí tvůj blog sleduji tě:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...