|| || || || || || || 

29. května 2011

... PFF 2011!

Na tenhle gastronomický svátek jsem se hrozně moc těšila! :) Jelikož jsem tam byla loni poprvé a byla jsem naprosto nadšená. Letošní ročník mě osobně opět nezklamal takže příští rok jdu určitě zase!!!
Dost jsem se bála, že bude pršet, ale nic takového se naštěstí nekonalo :)
Kdo jste si tuhle akci nechal ujít tak mám pro Vás alespoň obsáhlou fotogalerii ... enjoy it!!! :))))))
Mix nigiri sushi 2 ks (kreveta, losos), maki sushi 6 ks (Green roll, California Selekce) :)))))
Konfitované kachní prsíčko podávané s kysaným zelím a žemlovým knedlíkem
Burger Mozaika v medové housce s karamelizovanou cibulí, houbami a domácí majonézou! :)))
 
Americké palačinky s javorovým sirupem a borůvkami ... neměla jsem slov! DOKONALÉ!!! :)))
Burger z českého masa black angus s confitem ze žeber - nejlepší jídlo!!!!!!!!!! :)))
Grilovaný losos v bukovém dříví, fenyklovo-ředkvičkový salátek s uzeným pomerančovým dresinkem :)))
Dušená hovězí líčka ve svatotomášském pivu s bramborovou kaší :)))))
 
Vynikající zmrzlina Angelato - měla jsem malinu a banán :) 
... dárek při odchodu :))) 

16 komentářů:

  1. wau! to jídlo vypadá všechno lákavě ;) a tobě to sluší i když se "cpeš" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, moc ti to slušelo. Škoda že jsem tě neviděla. :(

    OdpovědětVymazat
  3. To muselo být skvělé, tolik jídla a tolik dobrot :D Taky jsem to chtěla navštívit nakonec to nevyšlo :(

    OdpovědětVymazat
  4. Pecka! Tolik jídla bych asi nespořádala, ale díky za tak skvělé a neskonale chutné fotky! Sluší Ti to s jídlem :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem tam byla ;-) ale v pátek.....ty jsi tam byla v sobotu ne? usuzuju podle těch burgrů a palačinek protože to byla nabídka cowboys...

    OdpovědětVymazat
  6. Luciana: děkuju to jsem ráda :D

    Lucy: také jsi tam byla? tak to je škoda, že jsme se nepotkaly :(

    káča: jojo byla jsem v sobotu :)))

    OdpovědětVymazat
  7. to chce minimálně týden nejíst před tím, ne :D? To jídlo vypadá skvostně!!! Určitě tam někdy pojedu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak jsem si poslintala monitor, to je úžsný, já už chtěla jít vloni,ale nebyla jsem zrovna v praze,ale jak to vidím, příští rok to budu muset zkusit, vypadá to všechno tak lákavě,že si musim jít něco dát :D jo a jinak ti to sluší moc a máš krásné vlasy

    OdpovědětVymazat
  9. Ach bože! Stejně jako komentář přede mnou - slintám na monitor! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná reportáž ! Mám hned chutě na něco :D,ach jo. Já vždycky,tak obdivuji tvoje vlasy,jsou krásný !

    OdpovědětVymazat
  11. jezis MNAM! okamzite by som isla!!!!!

    vyzera to perfis a ty vyzeras tiez spokojne! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Letos jsem nestihla, takze prisel vhod super fotoreport, dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky, já po letošku jsem nadšená. Na akci jsem byla tedy až letos poprvé ale pracovně , příští rok půjdu jako návštěvník. Stihla jsem několik jídel ochutnat, ale třeba ty burgery jsem nestihla a jsou ´ach´ !!

    Jinak, měla si makronky nebo ne? Já měla ten pistáciový a nějak nezabodoval teda...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tam bych já nemohla, přecpala bych se z toho ochutnávání k praskutí, krásný fotečky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...