|| || || || || || || 

23. dubna 2011

... potrhané legíny!

ahoj všichni, tak jak se máte v těchto volných (svátečních) dnech? :) Dneska tu mám pro Vás sérii fotek na kterých mám své milované potrhané legíny, které jsem sháněla docela dlouho, ale až loni v zimě jsem na ně náhodou narazila v Pimkie. Ona sice jejich "výroba" by nebyla samozřejmě takový problém, ale neměla jsem na to srdce a ani odvahu! :D Takže se už dopředu omlouvám, že je tu uvidíte teď nejspíš častěji :)))) Jinak ve čvtrtek jsem byla v Praze podívat na slevy v Topshopu a musím se pochlubit, že jsem tam ulovila moc super jeansy - po kterých mé srdce už prahlo delší dobu :) ... ale ty Vám ukážu až někdy v příštím postu ;)
Mějte se a hezké VELIKONOCE!!!!!!!!!! :)
T-shirt - Ann Christine
Leggings - Pimkie
Shoes - Primark
Hat - Pimkie
Sunglasses - H&M
Bracelets - Pimkie
Earrings - Tally Weijl
Watch - Guess
Rings - C&A, Lindex (skull)
Nail polish - Miss Sporty

32 komentářů:

  1. ty jsou kráááásnýýý ty legíny!!! :)

    sluší ti to ! :)

    xxEvaa

    OdpovědětVymazat
  2. Ty legíny vypadají dobře, seknou Ti! :) Máš pěkný prstýnek a lak.
    Tobě taky pěkné Velikonoce! .)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ty legíny jsou hodně dobrý! :*
    a máš užasný prsteny. <33

    http://fashion-denicek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypádáš krásne :) Mám ten istý lak :D

    OdpovědětVymazat
  5. legíny jsou fakt krásné, chtěla bych takové :) jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, ty legíny jsou super. Možná si takové taky udělám. :P Pimkie u nás v Liberci není. :( Až pojedu do Prahy tak se po nich podívám a jestli nebudou tak bude DIY prostě!! :D:P Bezva fotky. :) Super mobil. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ... děkuju všem :))))) těší mě, že se fota líbí! ;) Jste super!!!

    Lucy: určitě se zkus podívat třeba budeš mít štěstí :)))

    OdpovědětVymazat
  8. ty leggins vypadají skvělě* škoda, že je pimkie jen v praze:/
    na všech fotkách ti to mooc sluší.)

    OdpovědětVymazat
  9. celý outfit je dokonalý :) chcem ho :D dokonalosť sama :)

    OdpovědětVymazat
  10. úžasná kombinace ,ta poslední fotka se povedla! ten fialový prsten je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak tenhle outfit vypadá vážně skvěle. =)

    OdpovědětVymazat
  12. ty legíny jsou super! :D a máš úžasný doplňky :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásná barva laku na nehty! tmavě modrá je super :) A potrhané legíny se mi také moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. lovely blog! check mine out!
    www.misskatatny.blogspot.com
    xoxo I hope you can support me by following x :)

    OdpovědětVymazat
  15. super doplnky! krásny blog followujem :)

    OdpovědětVymazat
  16. já takovýhle legíny miluju! Mám podobný potrhaný na stranách, ale tyhle tvoje jsou hezčí a zatraceně by se mi líbily:-D

    OdpovědětVymazat
  17. Na tyhle legíny bych asi neměla odvahu, takže obdivuji hlavně ji.

    OdpovědětVymazat
  18. Legíny jsou pěkné, ale asi bych si je vzala až bych byla alespon trošku opálená, přece jenom mi to trošku připomíná kostřičku ;)

    Jinak musím pochválit doplňky, jsou úžasné! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ty vypadaji spravne rebelsky! Tesim na dziny :-)

    OdpovědětVymazat
  20. takova rockerka jses, kdo by to byl rekl :) slusi a ty naramky se mi libeji moc!

    OdpovědětVymazat
  21. na tebe vyzeraju super, a tie naramky, aaach

    http://www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Máš skvělej styl. Ty náušničky jsou nádherný a stejně ty legíny. :)!!

    OdpovědětVymazat
  23. náramky prsteny legíny triko a nehty...všechno vypada skvěle ;-) všechno bych brala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...