|| || || || || || || 

10. ledna 2011

... giveaway!

ahoj všichni, jak se tak všude dívám vidím, že dost "letí" tzv. giveaway !!
Takže jsem se rozhodla, že i já tuto "akci" uspořádám :) 
Info:
Úkol? Musíš být follower mého blogu!
Dále napiš do komentářů svůj e-mail + třeba nějaký vzkaz to už je jen na Tobě :)
O co se soutěží? prstýnek (sovička) :)
Velikost? M
Uzávěrka soutěže? 20.ledna (23:59) :))))
Vyhodnocení? Pomocí random.org
..................... hodně štěstí! :))

35 komentářů:

  1. tak já se taky zapojím :D
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. wow :) zapájam sa :)a môžem aj keď som zo slovenska??
    Sima.Berkesova@gmail.com
    http://brigittbelle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc pěkný, určitě se zapojuji!:)
    Konaskova.V@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. jee ten bych chtělaa..:P...
    VeronikaMuchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. moc ráda čtu tvoje články (ikdyž nepíšu komentáře);) jen tak dál :)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Ten prstýnek je nádherný a ráda bych ho teď měla na prstu, samozdřejmě to vydržim do 20.ledna. :D Né, ale kdo ví. Třeba budu mít tentokrát štěstí já. :) Moc se mi líběj v poslední době SOVY, řetízky a prstýnky. :) Jéjéjé. ♥ Máš skvělý blog. :) Tady je můj e-mail: luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ak môžem aj zo Slovenska :)

    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé ten jsem chtěla,ale už ho nemůžu nikde sehnat,tak snad budu mít štěstí tady :),čtu tvůj blog pravidelně baví mě tvoje outfity a laky na nehty,já jsem totiž závislák na nich :D.Měj se krásně a jen,tak dál :). anda.kockova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. jééé no ten prstýnek je krásnej!Já nemám ještě nic se sovičkou... :) líbil by se mi

    mirabelle@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Aj ja som zo SR. A sovičke by bolo u mňa dobre :-)
    zelenykrokodil@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ta je krásná ! ^^ Viděla jsem ji už někdy dávno v NYeru .. No co.. zkusím to :D adelana9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Je krásny..
    barborakemenova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda prsteny a ještě radši se zvířecí tématikou :)
    laflame@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sovička:)))

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. moc ráda chodím na tvůj blog. Prstýnek vypadá super, moc často komentáře nepíšu takže se omlouvám, že to není nic extra :-D

    rybnickovaiva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jéj, sovička.) Dúfam, že ku mne priletí.)

    eva@evaschon.com

    OdpovědětVymazat
  18. Asi by mi byl velký, ale tak co...je pěkný ;) d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. jé ten prstýnek je skvělej,takže samozřejmě se účastním! :))

    marketk.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jednu sovičku už má :D aj táto je nádherná!

    stardollb@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. :)) jújha, takú sovičku by som brala ;)

    kety1000@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkný dárek.
    sajinara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. jeee, prsten je krasny !

    diana.vazanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. nádherný prstýnek :) zvířecí motivy mám v poslední době hrozně moc v oblibě stejně jako tvůj blog :)

    lulunda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. právě jsem ztratila můj sloníkový prstýnek.. takže podobný bych brala... :)

    mary.hronova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. I'm so in love with that ring ! Super fabulous !

    http://anniliinas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ještě jsem nic nevyhrála tak snad dnes...fashion prstýnek....pěkný blog

    http://nikolbeauty.blogspot.com


    email- nikci2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Moc krásnej děkuju ti za comment :-) laura_begi@msn.com

    OdpovědětVymazat
  29. kdo jinej by měl vyhrát soví prstýnek než soví mládě?;)

    radsiseneptej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. akoto ze ja nemam este nic sovie?? hned to napravit :D

    fresshion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ach ano… to je ona, ta známá sovička, tu kterou by měl mít na krku, prstu či na svetru snad každý, budu jí mít také? :)

    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sovičky mám moc ráda
    katy.schw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sice jsem tvůj blog objevila až dnes, ale určitě tu nejsem naposled :) super příspěvky, ketré mě baví :)
    venda171@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Vendy: ahoj, děkuji! To mě moc těší! :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...