|| || || || || || || 

7. dubna 2010

What is in my handbag?

Helou! Tak sem dnes byla v knihovně vrátit Hamleta :) a na vaše doporučení sem si chtěla půjčit Zkrocení zlé ženy, ale bohužel - pučeno :( tak sem si půjčila od W.S. (Veselé windsorské paničky) a od Nezvala (MANON LESCAUT)! :) tak uvidím ....
No k tématu - dnešní článek je na téma - What is in my handbag???? :)))

8 komentářů:

  1. Máš stejný ipod jako já....ale mám světlejší barvu...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejný ipod akorát já mám růžový.:)

    OdpovědětVymazat
  3. iPod mám také, jen fialový :))

    OdpovědětVymazat
  4. mobil schválen a peneženka pochválena! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo tolik lesků :) taky jsem neodolala "muffinu"... a nad tím s příchutí uvažuju taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. páči sa mi kabelka..a hrozne ma zaujal ten hrebeň:D je skvelý

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...