|| || || || || || || 

28. března 2010

Leggings?!

Před nějakým časem sem v časopisu narazila na trend roztrhaných legín! Docela dost mě to zaujalo a tak se ptám nenarazil někdo z Vás v nějakém obchodě u nás v ČR na tyto legíny? :) Já už sem se po nich dívala, ale zatím bezvýsledně ... samozřejmě vím, že bych si je mohla v podstatě vytvořit sama, ale legíny mám troje, jedny hodně oblíbené ty "ničit" určitě nebudu a ty zbylé dvoje nerada nosim ...

Jinak co Vy říkáte na tento trend? Líbí? Nelíbí?

Za všechny Vaše tipy budu ráda :) díky ...

3 komentáře:

  1. Jo tyhle legíny se mi líbí..už sem doma jedny roztříhala...:D...a jinak sem je viděla v Topshopu...

    OdpovědětVymazat
  2. maj je skoro všude - C&A, Zara, Topshop....;) určitě na nějaký narazíš....popř. si kup nějaký obyčejný levný černý a stříhej;)

    OdpovědětVymazat
  3. Už kdysi dáávno jsem je viděla v NY:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...